czy tez Was podpuszczaja puszki?

Data: 2009-03-31 11:04:00
Autor: fv
czy tez Was podpuszczaja puszki?
atomek@data.pl wrote:
a co stane na swiatlach to jakis pseudo
rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic.

Ja siÄ™ nie dziwiÄ™ - to jedyny moment gdy ma szanse (w sensie zimno, mokro i ostroĹĽny motonita).

korci
ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?

Ale to jest zabawa i to bardzo dobra.

zauwazyliscie takei zjawisko?

Ja zauważam już tylko auta z napędem 4x4 bo trudno je objechać na mokrym jak jest zimno. Kilka razy
zerwałem przyczepność tyłu i teraz lekko się cykam. Ale jakoś daję radę.

moze za kare oklejac po cichaczu takim ;) "piratom" cale samochody w
"patrz w lusterka..." ale by sie zdziwili ;)

Ale o co ci chodzi?

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-03-31 11:23:40
Autor: Don Pedro
fv pisze:
atomek@data.pl wrote:
a co stane na swiatlach to jakis pseudo
rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic.

Ja siÄ™ nie dziwiÄ™ - to jedyny moment gdy ma szanse (w sensie zimno, mokro i ostroĹĽny motonita).

A kto to jest motonita?

korci
ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?

Ale to jest zabawa i to bardzo dobra.

zauwazyliscie takei zjawisko?

Idzie się przyzwyczaić. Zwłaszcza jak z domu do pracy ma się z 15 skrzyżowań ze światłami.

DP

Data: 2009-03-31 12:06:26
Autor: fv
czy tez Was podpuszczaja puszki?
Don Pedro wrote:
A kto to jest motonita?

Hm.. ciekawe. Byłem pewien że jest takie słowo, ale jakoś ani definicji ani obecności w słowniku nie
widzę. Google mówi, że jest takie pojęcie http://www.google.pl/search?q=motonita, ale pytanie
rzeczywiście jest ciekawe.

Anyone?

--
fv

Data: 2009-03-31 12:23:14
Autor: Piotr May
fv pisze:
Don Pedro wrote:
[...]

geneza jest prosta
Lata temu.... Dowcip w jednym z artykulow Swiata Motocykli. Jak slysze to slowo to ciarki przeze mnie przechodza i mam ochote uciekac.

--
piomay
http://www.piomay.riders.pl

Data: 2009-03-31 03:38:18
Autor: gildor
On 31 Mar, 12:23, Piotr May <pio...@riders.pl> wrote:
fv pisze:
> [...]

Lata temu.... Dowcip w jednym z artykulow Swiata Motocykli. Jak slysze
to slowo to ciarki przeze mnie przechodza i mam ochote uciekac.

znaczy, że nie opowiedz? wiesz, ja młody jestem i lata temu nie
czytałem. ja lubie ciarki.

- gildor

Data: 2009-03-31 13:24:45
Autor: Piotr May
fv pisze:
Don Pedro wrote:
[...]

Czego nie zrozumiales? Napisalem wszystko co mialem napisac.

--
piomay

Data: 2009-03-31 04:35:38
Autor: gildor
On 31 Mar, 13:24, Piotr May <pio...@riders.pl> wrote:
gildor pisze:
> znaczy, że nie opowiedz? wiesz, ja młody jestem i lata temu nie
> czytałem. ja lubie ciarki.

Czego nie zrozumiales?

dowcipu

 Napisalem wszystko co mialem napisac.

to ten dowcip dzie¶ tam jest?
ojej

- gildor

Data: 2009-03-31 13:51:27
Autor: Piotr May
czy tez Was podpuszczaja puszki?
gildor pisze:

to ten dowcip dzie¶ tam jest?
ojej

ja pierdole... ale gł±b.

Byl sobie taki artykul w SM. W tym artykule autor uzyl tego okreslenia jako zartobliwe nazwania motocyklisty ktory cos tam robi (zdaje sie grzebie przy motocyklu czy jakos tak - nie pamietam dokladnie wiec moglem spalic)   i tak to sie zaczelo.

nie pamietam w ktorym numerze SM, nie pamietam na ktorej stronie.

zrozumiales teraz ?

--
piomay

Data: 2009-03-31 05:00:20
Autor: gildor
On 31 Mar, 13:51, Piotr May <pio...@riders.pl> wrote:
gildor pisze:
> [...]

jako zartobliwe nazwania motocyklisty ktory cos tam robi (zdaje sie
grzebie przy motocyklu czy jakos tak - nie pamietam dokladnie wiec

aaaa, znaczy to nie był dowcip. szkoooda.

nie pamietam w ktorym numerze SM, nie pamietam na ktorej stronie.

szkoda

zrozumiales teraz ?

no, że to nie był dowcip, to tak

- gildor

Data: 2009-04-03 03:21:07
Autor: cpt. Nemo
czy tez Was podpuszczaja puszki?

Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał w wiadomo¶ci

nie pamietam w ktorym numerze SM, nie pamietam na ktorej stronie.

Ale te rozkoszne ciarki to pamietasz :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-03-31 13:32:41
Autor: fv

[...]