czy tez Was podpuszczaja puszki?

Data: 2009-03-31 11:24:38
Autor: Paweł Andziak
czy tez Was podpuszczaja puszki?
atomek@data.pl pisze:
tyle sie mowi ze na poczatku sezonu ginie najwiecej motocyklistow bo
kierowcy samochodow zapominaja o tym zjawisku i ze mamy znacznie mniej
umiejetnosci po zimie a co stane na swiatlach to jakis pseudo
rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic. korci
ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?
zauwazyliscie takei zjawisko?

co tu tlumaczyc. albo olac i sie nie scigac albo zostawic typa mocno z typu i po zawodach. im krocej kolo takiego jedziesz, tym mniejsze zagrozenie moze spowodowac.

moze za kare oklejac po cichaczu takim ;) "piratom" cale samochody w
"patrz w lusterka..." ale by sie zdziwili ;)

niektorzy propagowali zdejmowanie delikwentowi lusterek butem, ale kiedys ktoremus z precli 2 motocyklistow zdjelo oba lusterka naraz, jak jechal puszka i jakos sie zrobilo cicho w tym temacie :P

--
ganda
FZR 1000

Data: 2009-03-31 02:39:09
Autor: gildor
On 31 Mar, 11:24, Paweł Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:
ato...@data.pl pisze:

> [...]

co tu tlumaczyc. albo olac i sie nie scigac albo zostawic typa mocno z
typu i po zawodach. im krocej kolo takiego jedziesz, tym mniejsze

dlatego: jak on podciska gaz, to ja też podkręcam, jak sie robi
zielone. to on odjeżdża szturmem, a ja się turlam powoli.

> [...]

kiedys ktoremus z precli 2 motocyklistow zdjelo oba lusterka naraz, jak
jechal puszka i jakos sie zrobilo cicho w tym temacie :P

ach te precle. hipokrycie nieziemscy, co?

- gildor

Data: 2009-04-01 13:33:33
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
gildor napisał(a):
dlatego: jak on podciska gaz, to ja też podkręcam, jak sie robi
zielone. to on odjeżdża szturmem, a ja się turlam powoli.

Ja to jeszcze wbijam 2-ke albo 3-ke i tak smiesznie nachylam sie nad kierownica i robie przygazowki (obiema renkami) i czekam na zielone i sruuuuu koles wypierdala jak z porcy a mi motur tak smiesznie do przodu skacze i gasnie i czasami mam klopot zeby go utrzymac w pionie. Satysfakcja ze sie podpuscilo leszcze niesamowita. I te miny ludzi na chodniku.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-04-01 16:13:02
Autor: Ozz
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
[...]

Nie mow, ze stoja i tylko sie gapia, nie pomagaja Ci sie pozbierac z ulicy i skleic kierunka z ceberki efczy?

--
Ozz
GSX600F

Data: 2009-04-02 01:11:39
Autor: gildor
On 1 Kwi, 13:33, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
gildor napisał(a):
> [...]

skacze i gasnie i czasami mam klopot zeby go utrzymac w pionie.
Satysfakcja ze sie podpuscilo leszcze niesamowita. I te miny ludzi na

yeah!

- gildor

Data: 2009-03-31 11:32:51
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Paweł Andziak" <ganda@ganda.pl> napisał w wiadomości news:gqso1t$2vj$1mx1.internetia.pl...
niektorzy propagowali zdejmowanie delikwentowi lusterek butem, ale kiedys ktoremus z precli 2 motocyklistow zdjelo oba lusterka naraz, jak jechal puszka i jakos sie zrobilo cicho w tym temacie :P
A mozesz przytoczyc opowiesc :)
Nudno w pracy..

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-31 12:09:05
Autor: fv
Paweł Andziak wrote:
moze za kare oklejac po cichaczu takim ;) "piratom" cale samochody w
"patrz w lusterka..." ale by sie zdziwili ;)

niektorzy propagowali zdejmowanie delikwentowi lusterek butem,

Ku***, może mi ktoś wytłumaczyć co wam przeszkadza, że się posiadacze aut chcą ścigać?

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-03-31 12:20:55
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:gqsq66$feo$2inews.gazeta.pl...
Paweł Andziak wrote:
[...]

Zmienisz zdanie jak Cie jakies beemwu albo inny zlom objedzie ;)
Ile masz tam koni 86??

To czym chcesz sie scigac?

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-31 12:37:11
Autor: Wojciech G.
Użytkownik "BartekGSXF" napisał :
Zmienisz zdanie jak Cie jakies beemwu albo inny zlom objedzie ;)
Ile masz tam koni 86??
To czym chcesz sie scigac?

Ej, nie przesadzaj, te 86 koni wystarcza mu na większość samochodów. A z tym BMW to musiałoby to być raczej M3, M5, M6 i to też raczej dopiero powyżej 100 km/h.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-03-31 12:45:56
Autor: Arni
BartekGSXF pisze:
Ku***, może mi ktoś wytłumaczyć co wam przeszkadza, że się posiadacze aut chcą ścigać?
Zmienisz zdanie jak Cie jakies beemwu albo inny zlom objedzie ;)

no dobra, ale czego to dowodzi? Ze mam mniejszego?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-31 13:01:29
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisał w wiadomości news:gqss92$p5q$1inews.gazeta.pl...
BartekGSXF pisze:
Ku***, może mi ktoś wytłumaczyć co wam przeszkadza, że się posiadacze aut chcą ścigać?
Zmienisz zdanie jak Cie jakies beemwu albo inny zlom objedzie ;)

no dobra, ale czego to dowodzi? Ze mam mniejszego?
Nie wiem jakiego masz i mnie to nie obchodzi.
Emotke widziales?
A celem wyjasnienia, przejdzie mu ochota na sciganie jak go jakies auto objedzie i tyle.
Teraz zrozumiales? :)

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-31 13:25:43
Autor: Arni
BartekGSXF pisze:
[...]

nie zrozumiales pytania: czego dowodzi fakt, ze ktos mnie objechał? Bo nie rozumiem dlaczego ten fakt musi wyzwalac ochote do scigania.
Zeby zostac objechanym trzeba najpierw stanąc do wyscigu wiec ochote trzeba miec przed a nie po objechaniu. Nie staje do wyscigu - nie bede objechany. Kazdy jezdzie takim tempem jakie mu odpowiada a ze ktos jedzie szybciej - wolna droga byle nie po mnie.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-31 14:04:52
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisał w wiadomości news:gqsujn$977$1inews.gazeta.pl...

nie zrozumiales pytania: czego dowodzi fakt, ze ktos mnie objechał?

Ej moze Ty nie zrozumiales co napisalem.
A to ze Cie ktos objechal moze swiadczyc, ze nie umiesz jezdzic albo CI sie nie chce scigac, albo nie masz ochoty, albo...

Bo nie rozumiem dlaczego ten fakt musi wyzwalac ochote do scigania.
Zeby zostac objechanym trzeba najpierw stanąc do wyscigu wiec ochote trzeba miec przed a nie po objechaniu.

Ochota na sciganie przejdzie mu wlasnie jak go pare razy objedzie inne auto i sie wstydu naje.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kurcze wydaje misie ze wszystko dobrze pisze :|

Nie staje do wyscigu - nie bede objechany. Kazdy jezdzie takim tempem jakie mu odpowiada a ze ktos jedzie szybciej - wolna droga byle nie po mnie.
Otoz to, otoz to. IMO samo sciganie wlasnie jest pokazywaniem jakiego ma sie malego.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-31 07:36:09
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
czy tez Was podpuszczaja puszki?

Otoz to, otoz to. IMO samo sciganie wlasnie jest pokazywaniem jakiego ma sie
malego.

E tam od razu ze ma sie malego, sciganie sciganiem. Jak jestem
spozniony do pracy to uwielbiam sie scigac. Jak nie jestem, to
pozwalam nawet skuterom torowac mi droge. To raz mam malego a raz nie?
Bzdura.

Data: 2009-04-02 00:09:06
Autor: zbigi
frank.castle0407@googlemail.com napisał(a):
> [...]

spozniony do pracy to uwielbiam sie scigac. Jak nie jestem, to
pozwalam nawet skuterom torowac mi droge. To raz mam malego a raz nie?

Jaka bzdura? Nie zauwazyles, ze przewaznie masz malego (i miekkiego)? ;)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-03-31 14:25:08
Autor: Arni
BartekGSXF pisze:

[...]

jedna mała poprawka: na poczatku przeczytałem ze ochota prz_y_jdzie jak ktos go objedzie. Zmienia calkiem sens dyskucji, moja wypowiedz odnosiła sie do tego :)
Ale pytanie o to czego dowodzi ze ktos mnie objedzie podtrzymuje, znaczy odpowiedz juz otrzymalem :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-31 18:33:57
Autor: Easy

BartekGSXF pisze:
[...]

no i w tym problem.. ze jak taka puszka sie zacietrzewi w sciganiu to moze nie zauwazyc innego moto, innej puszki, innej staruszki i co tam sobie jeszcze zyczycie.

E.

Data: 2009-03-31 19:28:38
Autor: Leszek Karlik
czy tez Was podpuszczaja puszki?
On Tue, 31 Mar 2009 18:33:57 +0200, Easy <easy@otocykle.nospam.org> wrote:

[...]
[...]

Nie mówiąc o tym, że jak się motocykl zacietrzewi w ściganiu to się
może wywalić i skasować na słupie, jak w tym śmiertelnym wypadku co miał
miejsce ostatnio na Ochocie, koło placu Narutowicza.

E.
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-03-31 19:30:36
Autor: Easy

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.urn2t0kibkkx24attitudeadjuste...
[...]

 E, nie, Przeciez my sie nie zatrzezwiamy :) my jestesmy super ;)

E.

Data: 2009-03-31 19:42:40
Autor: Leszek Karlik
czy tez Was podpuszczaja puszki?
On Tue, 31 Mar 2009 19:30:36 +0200, Easy <easy@otocykle.nospam.org> wrote:

[...]
[...]

I nigdy nie jeździmy szybciej niż jest bezpiecznie dla danych warunków
drogowych, oczywiście. :-)

E.
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-03-31 19:45:34
Autor: Easy

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.urn3hee8bkkx24attitudeadjuste...
[...]

no ba ;)
zadnego gwałcenia staruszek na pasach, zadnych rozjezdzonych zakonnic. Normalnie przykładne zony, mezowie i dzieci ;)
udzielamy jedynie tresciwych porad technicznych, nie spamujemy i w ogole jestesmy super. :)

No dobra, ja nie jestem super. ;)

E.

Data: 2009-04-01 09:49:37
Autor: Marcin Gardeła
Easy wrote:
E, nie, Przeciez my sie nie zatrzezwiamy :) my jestesmy super ;)

My się nie zatrzeźwiamy bo my się znietrzeźwiamy. Znaczy ja nie, wy.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-03-31 13:30:11
Autor: fv
BartekGSXF wrote:
A celem wyjasnienia, przejdzie mu ochota na sciganie jak go jakies auto objedzie i tyle.

Własnie wręcz przeciwnie ;-)

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-03-31 13:37:53
Autor: de Fresz
On 2009-03-31 12:45:56 +0200, Arni <arni@no.spam> said:

Ku***, może mi ktoś wytłumaczyć co wam przeszkadza, że się posiadacze aut chcą ścigać?
Zmienisz zdanie jak Cie jakies beemwu albo inny zlom objedzie ;)

no dobra, ale czego to dowodzi? Ze mam mniejszego?

Np. że nie umiesz wykorzystać dynamiki motocykla. Albo że Ci się nie chce. Wtedy czy wogóle.

Jak są warunki, to ja tam czasem lubię, ale zdecydowanie nie na początku sezonu.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-03-31 13:01:52
Autor: Monster

Użytkownik "fv"  napisał w wiadomości
Paweł Andziak wrote:
[...]

Pojezdzisz to się dowiesz,ew popatrz z tyłu ja takie ściganie wygląda-motocyklista rusza,nawet spokojnie a gość żeby go dogonić skacze jak poje.. po wszystkich pasach,jak przy wyprzedzaniu robi się ciasno to i tak się pcha,przecież musi wygrać,najwyżej cię zepchnie,ale będzie pierwszy,kumasz?
Najlepiej olać,chociaż są wytrwali-jakiś pajac leciał za mną z 10 skrzyżowań,wyprzedzał,na światłach stał zazwyczaj trzeci,omijam,ruszam spokojnie no i od nowa gonitwa,przecież jego V10 nie wolno wyprzedzać...

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-03-31 04:20:55
Autor: atomek
czy tez Was podpuszczaja puszki?
kurcze, sam sie scigam, ale w lato jak jest cieplo, opony rozgrzane,
sucho i wjezdze sie. chodzilo mi ze teraz nie przesadzam i wlasnie jak
koles rusza po oporach  to ja powoli ;)

pozdrawiam

motonita  atlo (to chyba po francusku, tak?)  ;)

Data: 2009-03-31 13:26:17
Autor: fv
Paweł Andziak wrote:
[...]

Ale czekaj, przecież mowa była o wyścigu od świateł do świateł; czyli na pustej drodze.

Najlepiej olać,chociaż są wytrwali-jakiś pajac leciał za mną z 10 skrzyżowań,wyprzedzał,na światłach stał zazwyczaj trzeci,omijam,ruszam spokojnie no i od nowa gonitwa,przecież jego V10 nie wolno wyprzedzać...

No na takiego to rzeczywiście jest jedna recepta: uciekać jak najdalej do przodu albo do tyłu.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-04-01 18:44:52
Autor: masti
Dnia Tue, 31 Mar 2009 12:09:05 +0200, fv napisał(a):

Paweł Andziak wrote:
[...]

mi nic. Jak chcą to niech się scigają. Ze sobą :)

--
mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett

Data: 2009-04-02 00:07:51
Autor: zbigi
Paweł Andziak napisał(a):
atomek@data.pl pisze:
[...]

Oooo... Faktycznie o zdejmowaniu lusterek ucichlo - ktoz to mial taka przygode? :)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-04-02 07:59:23
Autor: Kefir
czy tez Was podpuszczaja puszki?
Elou!
"zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message news:gr0oj9$m36$2news.onet.pl...
Paweł Andziak napisał(a):
atomek@data.pl pisze:
[...]

Katan. Dawno temu.
http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/361cd900c232e65f?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-04-02 18:28:54
Autor: Easy

Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomości news:gr0oj9$m36$2news.onet.pl...
Paweł Andziak napisał(a):
[...]