czy tez Was podpuszczaja puszki?

Data: 2009-03-31 11:33:29
Autor:
czy tez Was podpuszczaja puszki?
W Anglii jeszcze się z tym nie spotkałem.  W Niedorzeczu Wisły dośc często.  Co wtedy robię?  Ano tuż przed zmianą świateł gazuję przez momencik, aż się wokół ciemno robi.  Facet się pręży, adrenalina mu rośnie, to na bok nerwowo spojrzy na mnie, to na światło, to zaś przed siebie.  Potem rusza tak, że mu jądra przez dupę wyłażą i z wyciem znika gdzieś za horyzontem.  A ja odejmuję gaz, wrzucam jedynkę, powoli sobie startuję i spokojnie jadę, tam, gdzie mam zajechać.

Azjatuchajbejowicz
F800GS

Data: 2009-03-31 05:02:37
Autor: gildor
On 31 Mar, 13:33, " " <azjatuchajbejow...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

no, właśnie. tak to się robi. a potem objeżdża w dalszej cześci drogi.

- gildor

Data: 2009-04-01 12:02:30
Autor: Kuczu
gildor pisze:

no, właśnie. tak to się robi. a potem objeżdża w dalszej cześci drogi.

Ja, podczas wyprzedzania, pokazuje mu jeszcze paluszek

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-01 03:12:41
Autor: gildor
On 1 Kwi, 12:02, Kuczu <p.kuczyn...@jim-satnet.pl> wrote:
gildor pisze:
> no, właśnie. tak to się robi. a potem objeżdża w dalszej cześci drogi.

Ja, podczas wyprzedzania, pokazuje mu jeszcze paluszek

świnia

- gildor

czy tez Was podpuszczaja puszki?