czy tez Was podpuszczaja puszki?

Data: 2009-03-31 14:01:24
Autor: KJ Siła Słów
czy tez Was podpuszczaja puszki?
atomek@data.pl pisze:
 jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?

Generalnie to jedz swoje, jak widzisz ze ktos "rzuca Ci rekawice" to puszczaj przodem i tyle.

Nic nikomu nie wytlumaczysz, wiec nawet nie zaczynaj, na zaczepki slowne odpowiadasz po dunsku bo jestes nietutejszy :-)

Czasem sie trafia kulturalni kierowcy i jest fun, ale czasem sie trafia goscie ktorzy dla zwyciestwa wyprzedza jak juz stoisz na czerwonym, ryzykujac konkretna rzeznie na skrzyzowaniu.

Po co sie potem ciagac po sadach i tlumaczyc z wlasnej niewinnosci ?

KJ

Data: 2009-03-31 20:27:08
Autor: falco
KJ Siła Słów pisze:

Czasem sie trafia kulturalni kierowcy i jest fun...

Hej,
nie dalej jak w łykend wyjeżdżałem (Garbuskiem) z podporządkowanej w K-J i... wpuścił mnie do ruchu Gość na motocyklu (uprzedzając pytanie - nie znam marki, ale nie był to ścigacz...) ;) za chwilę ja zjechałem na bok, by mógł mnie swobodnie ominąć...

Machnęliśmy sobie i każdy z uśmiechem na gębie pomknął w swoją stronę... ;)
Howgh!

--
(Po)zdrĂłwka! falco
sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

Data: 2009-03-31 13:54:45
Autor: Erenhardt@gmail.com
czy tez Was podpuszczaja puszki?
Ja tam sie juz nie scigam. W zeszlym sezonie mialem przedsmak tego,
czym moze sie to skonczyc. Mokra nawierzchnia z poprzecznymi
nierownosciami + corvette. Start spod swiatel na i dokrecenie do
redline'a skonczyl sie uslizgiem tylu o dobry kawalek. Byl to koniec 1-
ki, wiec cos kolo 100, a przedemna kolejne swiatla - jeszcze czerwone,
ze sznurkiem samochodow przed nimi. Cale szczescie ze odzyskalem
przyczepnosc i moglem wyhamowac, a nie wskoczylem komus do bagaznika -
a brakowalo niewiele. Teraz przesiadlem sie na 250ccm, zeby nie
kusilo ;) i zyje. Nie mam zamiaru nikomu udowadniac ze motocykle maja
lepszy wspl. moc/masa. Jak ktos chce sprawdzic czy jego puszka jest
szybsza - sa katalogi internetowe z rozpiskami przyspieszen - milej
lektury.
Lepiej 30 minut za pozno niz 30 lat za wczesnie!
Pozdrowienia!
Eren

Data: 2009-04-01 10:02:33
Autor: Masło
Erenhardt@gmail.com pisze:
...  Jak ktos chce sprawdzic czy jego puszka jest
szybsza - sa katalogi internetowe z rozpiskami przyspieszen - milej
lektury.

Przeciez w zadnym katalogu, czy to internetowym, czy drukowanym nikt nie podaje przyspieszen :)
Pozdro.

--
MS
http://tnij.org/nabank

Data: 2009-04-01 10:12:12
Autor: Monster
czy tez Was podpuszczaja puszki?

Użytkownik "Masło"  napisał w wiadomo¶ci

Przeciez w zadnym katalogu, czy to internetowym, czy drukowanym nikt nie podaje przyspieszen :)
Pozdro.

Na Youtubie s±,wszystko VS wszystko:-)

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-04-01 10:41:47
Autor: Masło
Monster pisze:

Na Youtubie s±,wszystko VS wszystko:-)

Jakos nie moge znalezc tam tych katalogow ;)
Pozdro.

--
MS
http://tnij.org/nabank

Data: 2009-03-31 23:17:46
Autor: Bialy
 falco napisal(a):

| Hej,
| nie dalej jak w łykend wyjeżdżałem (Garbuskiem) z podporz±dkowanej w
| K-J i... wpu¶cił mnie do ruchu Go¶ć na motocyklu (uprzedzaj±c pytanie
| - nie znam marki, ale nie był to ¶cigacz...) ;) za chwilę ja
| zjechałem na bok, by mógł mnie swobodnie omin±ć...
|
| Machnęli¶my sobie i każdy z u¶miechem na gębie pomkn±ł w swoj±
| stronę... ;) Howgh!

Tak mi sie wlasnie przypomnialo, jak kiedys sie zatrzymalem przed przejsciem dla pieszych i skrzyzowaniem bez swiatel jednoczesnie, bo nieco dalej bylo wieksze skrzyzowanie, na ktorym bylo czerwone. Stanalem jakos blizej krawedzi jezdni i tuz obok mnie na zyletki przeleciala sobie kobitka jakims wypas-wozem... Tzn. chciala przeskoczyc, bo skonczylo sie to piskiem opon tuz po tym, jak zobaczyla ludzi na pasach. Chwala Bogu zdazyla wyhamowac, bo wypieprzyla by konkretnie. Mnie minela moze o 15 cm, co chyba bylo po prostu zrzadzeniem losu niz jej umiejetnosciami oceniania odleglosci.

A nie mialem wlaczonego kierunkowskazu, ani nie stalem bezposrednio przy osi jezdni - widac po prostu zrobilem z prawej strony na tyle duzy odstep, zeby jakis idiota sie wpakowal...

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Data: 2009-03-31 23:34:27
Autor: Monster
czy tez Was podpuszczaja puszki?
Dzi¶ widziałem niezł± scenkę-widać co niektórzy kierownicy maj± pod sufitem:
wyskoczył facio z puszki i z kopar± do goscia stoj±cego przed nim że....nie przeskoczył na czerwonym skrzyzowania, tylko się zatrzymał:-)

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

czy tez Was podpuszczaja puszki?