czy tez Was podpuszczaja puszki?

Data: 2009-04-02 08:12:26
Autor: Kefir
czy tez Was podpuszczaja puszki?
Elou!
<atomek@data.pl> wrote in message news:6053ce7d-5773-4025-905c-4fc759cc0153h28g2000yqd.googlegroups.com...
tyle sie mowi ze na poczatku sezonu ginie najwiecej motocyklistow bo
kierowcy samochodow zapominaja o tym zjawisku i ze mamy znacznie mniej
umiejetnosci po zimie a co stane na swiatlach to jakis pseudo
rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic. korci
ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?
zauwazyliscie takei zjawisko?

Najwyrazniej nie umiesz zignorowac (lub wypuscic) glupka lub zabawa wciaga Cie bardziej niz jestes w stanie przyznac sie przed samym soba.
Jedyne co mi sie zdarzylo, i to wczoraj, to ewidentnie pijany kierwca busa ktory wyjechal mi na czolowke, po czym zatrzymal sie by jeszcze powymachiwac piesciami. Zawrocilem by pojechac za nim i zadzwonic na Policje, niestety zawracanie zajelo zbyt duzo czasu i pijaczek pelen agresywnych zapedow wobec jednosladow zniknal.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-04-02 08:21:38
Autor: Tytus z Fabryki
czy tez Was podpuszczaja puszki?
Siemka
[...]

Ach te nawrotki osiemnastokolowcami :)
mykkkk mykkkkk mykkkkk i juz go nie bylo :)

Tytus

Data: 2009-04-02 08:24:26
Autor: Kefir
czy tez Was podpuszczaja puszki?
Elou!
"Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> wrote in message news:gr1m2k$7k9$1nemesis.news.neostrada.pl...
Siemka
[...]

Juz biore flakon, busa i jade do Ciebie ;)

Data: 2009-04-02 08:29:06
Autor: Tytus z Fabryki
czy tez Was podpuszczaja puszki?
Siemka
*** Juz biore flakon, busa i jade do Ciebie ;)

Dafaj dafaj, bo nudno u mnie :) pomierzymy na rolkach kazde kolko oddzielnie i dzionek zleci :)

Tytus

Data: 2009-04-03 03:26:17
Autor: cpt. Nemo
czy tez Was podpuszczaja puszki?

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci

Najwyrazniej nie umiesz zignorowac (lub wypuscic) glupka lub zabawa
wciaga
Cie bardziej niz jestes w stanie przyznac sie przed samym soba.

Kef, jest taki krzyz z lampkami w poblizu cmentarza na Powazkach, tam
ktos sie dal wpuscic i kierowca autka ostatnim rzutem zepchnal go na
latarnie.
To chyba glupota patrzec na samochody jak na rywali ? Nigdy mnie puszki
w ten sposob nie interesowaly. Maja byc z przodu lub lepiej z tylu, ale
nigdy kolo mnie :)

pozdrawiam, leszek

Data: 2009-04-03 08:51:53
Autor: Kefir
"cpt. Nemo" <cpt__nemo@poczta.onet.pl> wrote in message news:gr3okn$74m$1news.onet.pl...

[...]

Leszku, dlaczego chcesz mnie przekonywac do zasady ktora wyznaje i ktora brzmi: ignorowac oszolomow i nie dac sie podpuszczac? Zapewniam ze zdania nie zmienie ;)
Poki co przekonales mnie do Evo, ale to juz OT, NTG, CIA i FBI ;)