czy to bezpieczne

Data: 2011-10-31 09:02:28
Autor: JoteR
czy to bezpieczne
"mz" napisał:

W Samsungu Avila wywala mi błąd o braku pamięci podczas próby uruchomienia większej gry. W sieci znalazłem rozwiązanie ale nie wiem czy wpisywanie takich kodów nie narazi mnie na większy rachunek za telefon. Poradzcie czy ten sposób jest bezpieczny czy lepiej dać sobie spokój.

Używany z głową - bezpieczny. W niektórych Samsungach (np. moim F480) jest to w ogóle jedyny sposób, żeby zainstalować offline jakikolwiek program w Javie. Natomiast pierwsze słyszę o tym, żeby Update JavaDB pomagało na bład braku pamięci. Wypróbuj i napisz, czy pomogło.

JoteR

Data: 2011-10-31 09:06:56
Autor: mz
czy to bezpieczne
Ludzie piszą na różnych forach i pod różnymi poradami, że im pomogło. Mi nie wiem dowiem się wieczorem a napisać będę mógł nie szybciej niż w czwartek

Data: 2011-10-31 10:09:25
Autor: JoteR
czy to bezpieczne
"mz" <aa@wp.pl> napisał:

Ludzie piszą na różnych forach i pod różnymi poradami, że im pomogło.

Ludzie na forach piszą różne rzeczy, w tym urągające nieujemnej wartości IQ.
W przytoczonym tu filmiku brakuje mi sfilmowanego zachowania gry przed i po operacji, a początkowa plansza o treści, cytuję: "Jak Zwiękrzyć Pamięć...." nie buduje "atmosfery wzajemnego zaufania". Widziałem już zbyt wiele "porad" powielanych automatycznie bez cienia refleksji, czy jest ona w jakikolwiek sposób związana z problemem...

dowiem się wieczorem a napisać będę mógł nie szybciej niż w czwartek

....dlatego trzymam za słowo ;-)

JoteR

PS:
Sprawdziłbym sam, ale córka pozakładała hasła na swoją Avilę i broni ich niczym niepodległości :->

Data: 2011-10-31 10:15:39
Autor: mz
czy to bezpieczne

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:j8lokn$hqk$1inews.gazeta.pl...
"mz" <aa@wp.pl> napisał:

PS:
Sprawdziłbym sam, ale córka pozakładała hasła na swoją Avilę i broni ich niczym niepodległości :->

Moja pozdejmowała by poinstalowac jej jakieś gry i programy ;)

Data: 2011-10-31 12:08:12
Autor: m
czy to bezpieczne
On 31 Paź, 10:09, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"mz" <a...@wp.pl> napisał:

> [...]

sposób związana z problemem...

> dowiem się wieczorem a napisać będę mógł nie szybciej niż w czwartek

...dlatego trzymam za słowo ;-)

Działa sprawdziłem i udało się odpowiedzieć szybciej ;)

mz

Data: 2011-10-31 21:51:43
Autor: JoteR
czy to bezpieczne
"m" napisał:

Działa sprawdziłem i udało się odpowiedzieć szybciej ;)

Dzięki.

JoteR

czy to bezpieczne