Data: 2009-05-27 22:54:58 | |
Autor: MK | |
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
Zalogowalen sie do serwisu instenetowego eurobanku i moim oczom ukazal sie nastepujacy komunikat...
<cite> Tytu³ Zmiana Regulaminu konta Data i godzina 27-05-2009 12:22:42 Autoreurobank Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, æe z dniem 23 maja 2009 roku zmieniony zosta³ Regulamin konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A. W w.w. Regulaminie zosta³y wprowadzone nastźpuj±ce zmiany: [...] </cite> Ze skrotu wynika, ze zostaly wprowadzone zmiany ograniczajace mozliwosc otwierania kont i ustalania penomocnikow tylko do rezydentow i to posiadajacych PESEL. Sama zmiana mnie nie dotyczy, ale podejscie eurobanku do swoich klientow i informowania ich o zmianach do zalacznika do umowy nie swiadcza o nim dobrze. Jak widac banki 'z tradycjami' takie jak eurobank czy Alior lekcewaza sobie informowanie o zmianach w regulaminach czy toip, bo mam nadzieje, ze nie chodzi o antydatowanie... MK |
|
Data: 2009-05-28 03:39:49 | |
Autor: bradley.st | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
On 27 Maj, 16:54, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
Bo poniewaz, czy bank to jakos uzasadnil? |
|
Data: 2009-05-28 03:53:20 | |
Autor: krzysztofsf@wp.pl | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
On 28 Maj, 12:39, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 27 Maj, 16:54, "MK" <ma...@interia.pl> wrote: sadze, ze pojawil sie klient stanowiacy powyzszy problem i na kolanie dopasowali regulamin, zeby moc go pogonic. |
|
Data: 2009-05-28 13:37:56 | |
Autor: Robert Kois | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
Dnia Thu, 28 May 2009 03:39:49 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):
On 27 Maj, 16:54, "MK" <ma...@interia.pl> wrote: Pewnie system im wymaga PESELa i taniej było zmienić regulamin ;). Całość niżej: Tytuł Zmiana Regulaminu konta Data i godzina 27-05-2009 12:22:42 Autor eurobank Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że z dniem 23 maja 2009 roku zmieniony został Regulamin konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A. W w.w. Regulaminie zostały wprowadzone następujące zmiany: 1. W § 2 została dodana definicja Rezydenta w brzmieniu: „Rezydent - osoba fizyczna mająca miejsce zamieszkania w Polsce (w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. Prawo dewizowe)” 2. W § 4 zmianie uległ ust. 1, który otrzymał brzmienie: „1. Bank otwiera i prowadzi Konto na wniosek osoby fizycznej spełniającej następujące warunki: a) posiadanie statusu Rezydenta, b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.” 3. W § 4 zmianie uległ ust. 3, który otrzymał brzmienie: „3. W celu zawarcia Umowy niezbędne jest przedstawienie ważnego dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości zawierającego zdjęcie, numer PESEL oraz potwierdzającego status rezydenta (w przypadku obcokrajowców), akceptowanego przez Bank.” 4. W § 10 zmianie uległ ust. 6, który otrzymał brzmienie: „6. Pełnomocnik określony w ust. 4 lit. b) musi spełniać następujące warunki: a) posiadanie statusu Rezydenta, b) posiadanie ograniczonej lub pełnej zdolności do czynności prawnych.” 5. W § 21 zmianie uległ ust. 1, który otrzymał brzmienie: „1. Wszelkie dyspozycje i oświadczenia Posiadacza lub Pełnomocnika przyjmowane są w Placówkach po dokonaniu identyfikacji na podstawie dokumentu wskazanego w § 4 ust. 3.” Jednolita treść Regulaminu dostępna jest tutaj (http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10706¶mName=BINARYOBJ_FILE&index=0&language=PL). -- Kojer |
|
Data: 2009-05-28 04:47:27 | |
Autor: krzysztofsf@wp.pl | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
On 28 Maj, 13:37, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Kwestia czasu (o ile ue sie eczesniej nie rozsypie) i pojawi sie jakis "europesel" a lokalne wojewodzkie, pardon, krajowe, beda tracic znaczenie. Mozliwe, ze polacza to z chipowaniem delikwentow, ale w kazdym razie problemy z bankami, ubezpieczeniami medycznymi i emerytalnymi itp zostana w ten sposob wyeliminowane. |
|
Data: 2009-05-28 05:39:36 | |
Autor: bradley.st | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
Jeszcze w przypadku wlasciciela konta to jeszcze jakos moge zrozumiec,
chociaz jak juz rezydent z PESELem, to moze jeszcze wymagac NIP i odpisu zupelnego aktu urodzenia? :) Ale pelnomocnik z PESELem to lekka przesada. |
|
Data: 2009-05-29 08:46:28 | |
Autor: szczurwa | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
On 28 Maj, 14:39, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
Jeszcze w przypadku wlasciciela konta to jeszcze jakos moge zrozumiec, Kaædy kraj ma swoje dziwactwa. Czy w US otworzź konto lub otrzymam CC bez SSN lub TFN ? |
|
Data: 2009-05-29 08:57:49 | |
Autor: bradley.st | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
On 29 Maj, 11:46, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
On 28 Maj, 14:39, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote: W oddziale banku, twarza w twarz, - tak. Przez internet - nie. Pytalem w zimie w BofA i w Key Bank. |
|
Data: 2009-05-29 10:06:49 | |
Autor: szczurwa | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
On 29 Maj, 17:57, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
W oddziale banku, twarza w twarz, - tak. Przez internet - nie. Pytalem Poddajź sie. Po prostu mieszkam w wyj±tkowym kraju ! |
|
Data: 2009-05-29 11:41:26 | |
Autor: acelnószz | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
Moze wykryli, ze jest troche kont z wielkim osadem zalozonych na rezydentów i z "dziwnymi" pelnomocnikami.
Tak naprawde Polaków ta zmiana nie dotyka. JaC -- -- - Ale pelnomocnik z PESELem to lekka przesada. |
|
Data: 2009-05-29 06:17:27 | |
Autor: bradley.st | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
On 29 Maj, 05:41, acelnószz <usun...@wp.eu> wrote:
Moze wykryli, ze jest troche kont z wielkim osadem zalozonych na rezydentów i z "dziwnymi" pelnomocnikami. Nie rozumiem tylko dlaczego w takiej sytuacji bank nie przyjrzy sie pochodzeniu srodkow, zamiast wprowadzac takie ograniczenia. Jesli Polak - normalnie i uczciwie zarabiajacy - chce dac karte do wlasnego konta koledze z Rosji albo z Meksyku to w czym problem? Tak naprawde Polaków ta zmiana nie dotyka. Bo jak powszechnie wiadomo wszyscy Polacy sa rezydentami w Polsce i wszyscy maja PESEL? :) |
|
Data: 2009-05-29 15:52:36 | |
Autor: Robert Kois | |
czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
Dnia Fri, 29 May 2009 06:17:27 -0700 (PDT), bradley.st napisa³(a):
Jesli Polak - normalnie i uczciwie zarabiajacy - chce dac karte do Do tego nie musi robię z niego pe³nomocnika. Wystarczy, æe da mu kartź niespersonalizowan±. Aczkolwiek to chyba ³amie regulamin :). -- Kojer |
|
Data: 2009-05-28 06:20:43 | |
Autor: zgred | |
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
MK pisze:
W w.w. Regulaminie zosta³y wprowadzone nastźpuj±ce zmiany: [...] ... a ja juæ chcia³em za to EB pochwalię ;) Pochwalię za to, æe w mejlu zamieszczaj± konspekt zmian. W wielu innych bankach dostaniesz mejla z informacj± o zmianie TOiP i od razu my¶lisz s³owami na "k" gdzie-by-siź-tu ewakuowaę. Zgadzam siź, æe informacja powinna byę wys³ana NAJPÓ¬NIEJ w chwili wprowadzenia nowego regulaminu, choę te zmiany dotycz± OTWIERANIA rachunków i dla klientów EB s± juæ nieistotne. -- Dziźkujź, pozdrawiam. Zgred. |
|
Data: 2009-05-28 06:39:42 | |
Autor: MK | |
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
"zgred" <zgred@null.com> wrote in message news:gvl3ij$eum$1atlantis.news.neostrada.pl...
Zgadzam siź, æe informacja powinna byę wys³ana NAJPÓ¬NIEJ w chwili wprowadzenia nowego regulaminu, choę te zmiany dotycz± OTWIERANIA rachunków i dla klientów EB s± juæ nieistotne. A pelnomocnictwa mozesz udzielic tylko w momencie otwierania rachunku? Jak pisalem, mniejsza o zmiany, ale co do zasady klient powinien wiedziec o nich przed wejsciem w zycie, a zwlaszcza, ze w przypadku Internetu nie mozna mowic i dlugim czasie dostarczenia informacji. Klient powinien byc takze poinformowany o tym, ze jesli nie akceptuje zmian to bedzie oznaczalo wypowiedzenie umowy i powinien byc opisany ten tryb. I tu dobrym przykladem bylo Multi, ktore poinformowalo o zmianie toip na miesiac przed wejsciem w zycie nowych oplat. MK |
|
Data: 2009-05-28 06:49:17 | |
Autor: Kamil Jońca | |
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
"MK" <macka@interia.pl> writes:
byc opisany ten tryb. I tu dobrym przykladem bylo Multi, ktore Po to aby o nastźpnej nie zaj±kn±ę siź ani s³owem :) (Gdizie¶ w widocznym miejscu jest juæ info o TOiP obowi±zuj±cej od 15 maja? KJ -- Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam -- W.Churchill |
|
Data: 2009-05-28 07:10:21 | |
Autor: MK | |
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:87ab4xvnle.fsfalfa.kjonca...
I tej za przyklad nie daje.... To nie bylo fair i ta zamiane napietnujemy :). MK |
|
Data: 2009-05-28 06:48:03 | |
Autor: Olgierd | |
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta? | |
Dnia Thu, 28 May 2009 06:20:43 +0200, zgred napisa³(a):
Zgadzam siź, æe informacja powinna byę wys³ana NAJPÓ¬NIEJ w chwili O zmianie ci±g³ego stosunku umownego powinni poinformowaę przed up³ywem okresu wypowiedzenia, tak, aby strona mog³a wypowiedzieę umowź. Inna sprawa, æe takie mejlingi to tylko uk³on ze strony banku, je¶li by³a zmiana TOiP jak naleæy, to jest OK (i to kamyczek do ogródka Multi). -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis http://olgierd.bblog.pl |