Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?

[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?

Data: 2009-05-28 06:20:43
Autor: zgred
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
MK pisze:

W w.w. Regulaminie zostały wprowadzone następujące zmiany: [...]
</cite>

Ze skrotu wynika, ze zostaly wprowadzone zmiany ograniczajace mozliwosc otwierania kont i ustalania penomocnikow tylko do rezydentow i to posiadajacych PESEL. Sama zmiana mnie nie dotyczy, ale podejscie eurobanku do swoich klientow i informowania ich o zmianach do zalacznika do umowy nie swiadcza o nim dobrze.
Jak widac banki 'z tradycjami' takie jak eurobank czy Alior lekcewaza sobie informowanie o zmianach w regulaminach czy toip, bo mam nadzieje, ze nie chodzi o antydatowanie...

... a ja już chciałem za to EB pochwalić ;)
Pochwalić za to, że w mejlu zamieszczają konspekt zmian.
W wielu innych bankach dostaniesz mejla z informacją o zmianie TOiP i od razu myślisz słowami na "k" gdzie-by-się-tu ewakuować.

Zgadzam się, że informacja powinna być wysłana NAJPÓŹNIEJ w chwili wprowadzenia nowego regulaminu, choć te zmiany dotyczą OTWIERANIA rachunków i dla klientów EB są już nieistotne.




--
Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

Data: 2009-05-28 06:39:42
Autor: MK
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
"zgred" <zgred@null.com> wrote in message news:gvl3ij$eum$1atlantis.news.neostrada.pl...

Zgadzam się, że informacja powinna być wysłana NAJPÓŹNIEJ w chwili
wprowadzenia nowego regulaminu, choć te zmiany dotyczą OTWIERANIA
rachunków i dla klientów EB są już nieistotne.

A pelnomocnictwa mozesz udzielic tylko w momencie otwierania rachunku?
Jak pisalem, mniejsza o zmiany, ale co do zasady klient powinien wiedziec o nich przed wejsciem w zycie, a zwlaszcza, ze w przypadku Internetu nie mozna mowic i dlugim czasie dostarczenia informacji. Klient powinien byc takze poinformowany o tym, ze jesli nie akceptuje zmian to bedzie oznaczalo wypowiedzenie umowy i powinien byc opisany ten tryb. I tu dobrym przykladem bylo Multi, ktore poinformowalo o zmianie toip na miesiac przed wejsciem w zycie nowych oplat.

MK

Data: 2009-05-28 06:49:17
Autor: Kamil Jońca
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
"MK" <macka@interia.pl> writes:


byc opisany ten tryb. I tu dobrym przykladem bylo Multi, ktore
poinformowalo o zmianie toip na miesiac przed wejsciem w zycie nowych

Po to aby o następnej nie zająknąć się ani słowem :) (Gdizieś w
widocznym miejscu jest już info o TOiP obowiązującej od 15 maja?
KJ

--
Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
-- W.Churchill

Data: 2009-05-28 07:10:21
Autor: MK
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
"Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> wrote in message news:87ab4xvnle.fsfalfa.kjonca...

Po to aby o następnej nie zająknąć się ani słowem :) (Gdizieś w
widocznym miejscu jest już info o TOiP obowiązującej od 15 maja?


I tej za przyklad nie daje.... To nie bylo fair i ta zamiane napietnujemy :).

MK

Data: 2009-05-28 06:48:03
Autor: Olgierd
[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
Dnia Thu, 28 May 2009 06:20:43 +0200, zgred napisał(a):

Zgadzam się, że informacja powinna być wysłana NAJPÓŹNIEJ w chwili
wprowadzenia nowego regulaminu, choć te zmiany dotyczą OTWIERANIA
rachunków i dla klientów EB są już nieistotne.

O zmianie ciągłego stosunku umownego powinni poinformować przed upływem okresu wypowiedzenia, tak, aby strona mogła wypowiedzieć umowę.
Inna sprawa, że takie mejlingi to tylko ukłon ze strony banku, jeśli była zmiana TOiP jak należy, to jest OK (i to kamyczek do ogródka Multi).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona