czy to jest ten pl.biznes.wgpw

Data: 2009-04-12 12:47:44
Autor: IlikeGames
czy to jest ten pl.biznes.wgpw
witam i pozdrawiam serdecznie Was wszystkich. Chcialbym tylko spytac czy to
jest ten slawny pl.biznes.wgpw czy to moze cos pochodnego ? Jestem tu nowy i
zamierzam zaczac inwestowac w grze zycze Wam wszystkich dobrej zabawy i duzych
zyskow... :) pozdrawiam.

Data: 2009-04-12 20:15:03
Autor: Darek
czy to jest ten pl.biznes.wgpw
witam i pozdrawiam serdecznie Was wszystkich. Chcialbym tylko spytac czy to
jest ten slawny pl.biznes.wgpw czy to moze cos

Niestety nie jest to TEN SŁAWNY. Na TEN SŁWANY musisz mieć zaproszenie. Czekam na  nie 12 lat.   Jestem 872387382 w kolejce.

--
Darek

Data: 2009-04-13 09:27:13
Autor: IlikeGames
Darek <nie@podam.maila.pl> napisał(a):
> [...]

Niestety nie jest to TEN SŁAWNY. Na TEN SŁWANY musisz mieć zaproszenie. Czekam na  nie 12 lat.   Jestem 872387382 w kolejce.

Och to masz daleko jeszcze oby Cie przyjeli szybciej :O To oni sie tak cenia
wysoko czy co? Bylbys mi w stanie podac stonke gdzie sie mozna zapisac do
kolejki?? pozdrawiam

Data: 2009-04-13 21:33:09
Autor: stu
czy to jest ten pl.biznes.wgpw
Nietstey to nie jest już ta lista co kiedyś była kiedy ja zaczynałem przygodę z
rynkami...ale powodzenia życzę imho.Pozdrawiam JG

Data: 2009-04-14 08:53:09
Autor: Tomasz Gęguś
Darek napisał:

[...]

Jestem bliżej o 45 miejsc chcesz odkupić?

--
Gdy widzisz kogoś odpoczywającego, pomóż mu.

czy to jest ten pl.biznes.wgpw