czy to jeszcze działa: darmowy kredyt z KK w mBanku

Data: 2010-10-06 08:09:52
Autor:
czy to jeszcze działa: darmowy kredyt z KK w mBanku
Pytanie od osoby mniej zorientowanej w możliwościach kart kredytowych. Czy to
jeszcze działa? Pytam, bo gdy bluecash przekierowuje mnie do mTransferu, nie
mam możliwości zapłacenia przelewem z karty k. --

Data: 2010-10-06 10:42:50
Autor: MarekZ
czy to jeszcze działa: darmowy kredyt z KK w mBanku

Mnie się tam pokazują nadal do wyboru rachunki KK.

Data: 2010-10-06 18:40:19
Autor: Grzexs
[...]

U mnie się dało doładować telefon mTransferm z kk.

--
Grzexs

czy to jeszcze działa: darmowy kredyt z KK w mBanku