[ps2] czy to juz koniec?

Data: 2009-04-17 10:32:33
Autor: KuFeL
[ps2] czy to juz koniec?
posiadam od 2002 PS2 w wersji graded. Nie malo gralem przez te lata, ale wciaz z racji posiadania tv crt nie mysle za bardzo o ps3, bo jeszcze pare tytulow na ps2 do ogrania mam.

Chcialem sobie wczoraj odswiezyc znajomosc z god of war, wkladam plyte a tu 'disc read error'. A konsola odpalana jest prawie codziennie. Wiec rozkrecilem ja, 'predmuchalem' i gra odpalila sie do momentu ekranu poczatkowego. Dalej sie nie laduje. Plyta bez najmniejszej ryski. Sprawdzilem inne gry i werdyktu nie ma, Burnout sie laduje, ale dlugo. Wipeout startuje od razu. Jak'i nie chcialy sie zaladowac.

Podejrzewam ze to smierc lasera. Widzialem na allegro ze mozna kupic za rozsadne pieniadze nowy laser - czy oddac do serwisu czy samemu wymieniac? I przede wszystkim czy to ma sens? Moze lepiej jest kupic lekko uzywanego slima? Wciaz mam frajde z gry na ps2...

ktos mial taki dylemat?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-04-17 10:44:20
Autor: Catalyst
[ps2] czy to juz koniec?

"KuFeL" <kufel@o2.pl> wrote in message news:gs9eqr$51k$1inews.gazeta.pl...
posiadam od 2002 PS2 w wersji graded. Nie malo gralem przez te lata, ale wciaz z racji posiadania tv crt nie mysle za bardzo o ps3, bo jeszcze pare tytulow na ps2 do ogrania mam.
Ja bym pogonił i brał "nową".

A gry na PS2 ciągle dają radę

Data: 2009-04-17 22:54:06
Autor: smogg
[ps2] czy to juz koniec?
homo sapiens o pseudonimie "Catalyst" naskrobał/a:

posiadam od 2002 PS2 w wersji graded. Nie malo gralem przez te lata, ale wciaz z racji posiadania tv crt nie mysle za bardzo o ps3, bo jeszcze pare tytulow na ps2 do ogrania mam.
Ja bym pogonił i brał "nową".

Ja również, po tylu latach kup nową/używaną (w sensie nowszą serię).
Tak bym zrobił.

A gry na PS2 ciągle dają radę

Dokładnie, miałem PS2, później PS3, z pewnych powodów musiałem pozbyć się PS3 i męczę teraz Xbox (pierwszego :D) i Forza nie daje mi spać, ale już tęsknię za PS2 i myślę o kupnie Gamecube :] "Nextgen" musi poczekać :)

Pozdrawiam,
smogg

[ps2] czy to juz koniec?