[ps2] czy to juz koniec?

Data: 2009-04-17 10:44:20
Autor: Catalyst
[ps2] czy to juz koniec?

"KuFeL" <kufel@o2.pl> wrote in message news:gs9eqr$51k$1inews.gazeta.pl...
posiadam od 2002 PS2 w wersji graded. Nie malo gralem przez te lata, ale wciaz z racji posiadania tv crt nie mysle za bardzo o ps3, bo jeszcze pare tytulow na ps2 do ogrania mam.
Ja bym pogonił i brał "nową".

A gry na PS2 ciągle dają radę

Data: 2009-04-17 22:54:06
Autor: smogg
[ps2] czy to juz koniec?
homo sapiens o pseudonimie "Catalyst" naskrobał/a:

posiadam od 2002 PS2 w wersji graded. Nie malo gralem przez te lata, ale wciaz z racji posiadania tv crt nie mysle za bardzo o ps3, bo jeszcze pare tytulow na ps2 do ogrania mam.
Ja bym pogonił i brał "nową".

Ja również, po tylu latach kup nową/używaną (w sensie nowszą serię).
Tak bym zrobił.

A gry na PS2 ciągle dają radę

Dokładnie, miałem PS2, później PS3, z pewnych powodów musiałem pozbyć się PS3 i męczę teraz Xbox (pierwszego :D) i Forza nie daje mi spać, ale już tęsknię za PS2 i myślę o kupnie Gamecube :] "Nextgen" musi poczekać :)

Pozdrawiam,
smogg

[ps2] czy to juz koniec?