czy to mBank dzwoni?

Data: 2010-12-31 18:29:59
Autor: RobertS
czy to mBank dzwoni?
z numeru +48426647500 (takie info znalazłem w sieci: http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/426647500)

próbowałem oddzwonić, ale pojawia się komunikat że nie ma takiego numeru lub jest nieprawidłowy ;-/

RobertS

Data: 2010-12-31 19:05:15
Autor: neoniusz
czy to mBank dzwoni?
W dniu 10-12-31 18:29, RobertS pisze:
z numeru +48426647500 (takie info znalazłem w sieci:
http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/426647500)

próbowałem oddzwonić, ale pojawia się komunikat że nie ma takiego numeru
lub jest nieprawidłowy ;-/

Do mnie dzis dzwonili z mBanku, bo wczoraj odrzucili mi wniosek o KK z "oferty dla Ciebie", ale z zastrzezonego. Gosc cos gadal, ze moj wyliczony limit globalny jest inny i czy chce karte z troche nizszym limitem. Dzwonil o 8 rano i mnie rozbudzil, wiec kazalem mu sobie pojsc.

Data: 2011-01-01 10:45:53
Autor: MD
czy to mBank dzwoni?
mBank dzwoni tylko z zastrzeżonego. Nie wiem jak to się ma do bezpieczeństwa, ale na pewno oni są przez to bezpieczniejsi... Zasadniczo, to nie ma jak sprawdzić czy osoba dzwoniąca jest z mBank, czy po prostu chce wyłudzić pewne dane.
Mam blokadę numerów zastrzeżonych i mBank nie może się do mnie dodzwonić - mam to nawet na piśmie, że nie mogą dzwonić z numeru identyfikującego się (napisali to w odpowiedzi na reklamację).
Pozdrawiam
Marcin
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ifl3uo$5uf$1opal.icpnet.pl...
z numeru +48426647500 (takie info znalazłem w sieci: http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/426647500)

próbowałem oddzwonić, ale pojawia się komunikat że nie ma takiego numeru lub jest nieprawidłowy ;-/

-- pozdrawiam
RobertS

Data: 2011-01-01 09:58:28
Autor: Michal Tyrala
czy to mBank dzwoni?
On Sat, 1 Jan 2011 10:45:53 +0100, MD wrote:
 Mam blokad? numerów zastrze?onych i mBank nie mo?e si? do mnie dodzwoni? -  mam to nawet na pi?mie, ?e nie mog? dzwoni? z numeru identyfikuj?cego si?  (napisali to w odpowiedzi na reklamacj?).

Uzasadnili to jakos?

Swoja droga, ACR staje się coraz popularniejszy; ciekawe kiedy mBankowi
natreci nie beda juz mieli do kogo wydzwaniac ze swoimi wspanialymi
ofertami. I czy po tej linii nie zechca przemyslec swojego stanowiska ;) --
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-01-01 11:41:51
Autor: RobertS
czy to mBank dzwoni?

[...]

czyli nazywa się to ACR? też mam blokadę i z zastrzeżonego nie można się do mnie dodzwonić, ale numer który podałem na początku się wyświetlał tylko nie można na niego oddzwonić ;-/

RobertS

Data: 2011-01-01 10:52:59
Autor: Michal Tyrala
czy to mBank dzwoni?
On Sat, 01 Jan 2011 11:41:51 +0100, RobertS wrote:
 czyli nazywa się to ACR?

Anonymous Call Rejection.

 ale numer który podałem na początku się wyświetlał tylko nie można na
 niego oddzwonić ;-/

Ja tak kiedys mialem, gdy do mnie Niemcy dzwonili przez jakis voip.
Numer się przedstawial z jakims dolnoslaskim prefiksem, ale oddzwonic
się nie dalo. Dowiedzialem się co i jak, gdy pozniej normalnie
zadzwonili z +49* ;)

Data: 2011-01-01 11:52:23
Autor: Piotr
czy to mBank dzwoni?
W dniu 2011-01-01 11:41, RobertS pisze:

czyli nazywa się to ACR? też mam blokadę i z zastrzeżonego nie można się
do mnie dodzwonić, ale numer który podałem na początku się wyświetlał
tylko nie można na niego oddzwonić ;-/

Bo to nie jest numer zastrzeżony, to co się wyświetliło to fragment numeru linii wychodzącej z ich centralki. Nie dodzwonisz się na to.

pozdrawiam

Data: 2011-01-01 11:30:59
Autor: Michal Tyrala
czy to mBank dzwoni?
On Sat, 01 Jan 2011 11:52:23 +0100, Piotr wrote:
> [...]

> tylko nie można na niego oddzwonić ;-/

 Bo to nie jest numer zastrzeżony, to co się wyświetliło to fragment

W kwestii formalnej: +48426647500. To jest caly polski numer, nie fragment.

 numeru linii wychodzącej z ich centralki. Nie dodzwonisz się na to.

A to chyba zalezy od konfiguracji, u nas się da oddzwonic. --

Data: 2011-01-01 12:44:43
Autor: MD
czy to mBank dzwoni?
[...]

Jedynie tak "Nie mogłam się z Panem skontaktować telefonicznie ponieważ nie mamy możliwości  rozmawiania z innego nr telefonu niż zastrzeżony."

Swoja droga, ACR staje się coraz popularniejszy; ciekawe kiedy mBankowi
natreci nie beda juz mieli do kogo wydzwaniac ze swoimi wspanialymi
ofertami. I czy po tej linii nie zechca przemyslec swojego stanowiska ;)

Oby tak się stało. Jak ktoś zastrzega numer, to ma na pewno nie do końca ucziwe intencje, albo uważa, iż rozmóca takie będzie miał. Skoro tak, to albo oni, albo ja jestem potencjalnym oszustem - mało ciekawa wizja wspólnego biznesu...
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2011-01-01 22:26:22
Autor: Borys Pogoreło
czy to mBank dzwoni?
Dnia Sat, 1 Jan 2011 09:58:28 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Swoja droga, ACR staje się coraz popularniejszy; ciekawe kiedy mBankowi
natreci nie beda juz mieli do kogo wydzwaniac ze swoimi wspanialymi
ofertami. I czy po tej linii nie zechca przemyslec swojego stanowiska ;)

 VW Bank chyba się już poddał. Dzwonili z zastrzeżonego, ale po tym jak
sobie włączyłem ACR nagle okazało się, że potrafią dzwonić ze swojego
oficjalnego numeru.

 Prędzej czy później mBankowy beton też się skruszy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-01 11:41:13
Autor: f
czy to mBank dzwoni?

Użytkownik "MD" <tuwysylac@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifmt4j$rc2$1news.onet.pl...
mBank dzwoni tylko z zastrzeżonego. Nie wiem jak to się ma do

NIE

"osobisty doradca", cokolwiek to znaczy, dzwoni z numeru widocznego

Data: 2011-01-01 12:48:06
Autor: MD
czy to mBank dzwoni?
NIE

"osobisty doradca", cokolwiek to znaczy, dzwoni z numeru widocznego
W mBank nie mam osobistego doradcy, więc nie wiem. Niemniej tak napisali w odpowedzi na reklamację (z resztą b. ciekawą udowadniającą kłamstwa mLinii, bo postraszeni UOKiK i AB nagle papiery znaleźli i potrafili nawet wysłać ich skan - wcześniej uparcie twierdzili, iż nic nie dostali - pomimo podania numeru nadania listu poleconego, międzybankowego - ale trochę postraszeni zmienili zeznania ;-)
Skoro dział reklamacji twiedzi, że nie ma możliwości zadzwonić z numeru jawnego, to albo ten dział kłamie, albo faktycznie nie ma takiej możliwości - obie opcje są dość kompromitujące do instytucji zwanej bankiem...
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2011-01-01 23:20:35
Autor: WAM
czy to mBank dzwoni?
On Sat, 1 Jan 2011 12:48:06 +0100, "MD" <tuwysylac@poczta.onet.pl>
wrote:

Skoro dział reklamacji twiedzi, że nie ma możliwości zadzwonić z numeru jawnego, to albo ten dział kłamie, albo faktycznie nie ma takiej możliwości - obie opcje są dość kompromitujące do instytucji zwanej bankiem...
Skoro pewien dzial TP tez moze dzwonic tylko z zastrzezonego to co sie
dziwic bankom :) Zeby sie ze mna skontaktowac Pani z tego dzialu
przeszla droge naokolo, przekazujac mi poprzez kogos swoj numer
prywatnej komorki. Gdy oddzwonilem dowiedzialem sie ze oni w tym
dziale nie moga dzwonic inaczej niz zastrzezonym oraz ze podala mi
numer prywatny a nie sluzbowy bo cytuje "nie mamy funkcjonalnosci
polaczen przychodzacych". Telekomunikacja po Polsku. :)

WAM

Data: 2011-01-02 12:14:57
Autor: Wemif
czy to mBank dzwoni?
WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

Skoro pewien dzial TP tez moze dzwonic tylko z zastrzezonego to co sie

Jaki dzial? Do mnie blueline wielokrotnie oddzwaniala identyfikujac sie.

a.

Data: 2011-01-02 16:43:59
Autor: WAM
czy to mBank dzwoni?
On Sun, 2 Jan 2011 12:14:57 +0000 (UTC), wemif@amsnet.pl (Wemif)
wrote:

WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

Skoro pewien dzial TP tez moze dzwonic tylko z zastrzezonego to co sie

Jaki dzial? Do mnie blueline wielokrotnie oddzwaniala identyfikujac sie.
Ciezko zgadnac jaki dzial bo nie pytalem jak sie dzial nazywa.
Zglosilem na BL problem z ichniejsza aplikacja (konto tp). I dzwonil
ktos techniczny od tej aplikacji. Takie zwykle BL tez do mnie wiele
razy oddzwanialo z identyfikacja. A tamci nie maja identyfikacji i
maja problem z pokonaniem ACR :) A zadzwonic do nich nie mozna :)

WAM

czy to mBank dzwoni?