czy to mogla być próba zatrzymania do kontroli?

Data: 2009-05-12 14:38:05
Autor: Mikolaj Rydzewski
czy to mogla być próba zatrzymania do kontroli?
  kk wrote:
W pewnej chwili zobaczyłem, jak samochód jadący za mną miga długimi i skręca w taką niby zatokę. Zatrzymałem się na moment trochę dalej, ale minąłem rzeczoną zatokę i obracając się w prawo - w stronę samochodu, który się zatrzymał, pokazałem ręką, że dojadę do końca drogi, po czym skręcę w drogę osiedlową, do której można zjechać z tej zatoki (wjadę od drugiej strony przez drogę osiedlową).

Zawsze robisz takie cyrki jak ktos mrugnie i sie zatrzyma?

Pewnie dresy szukaly jelenia ktory im odda samochod ;-)

Data: 2009-05-12 12:53:09
Autor:
Mikolaj Rydzewski <miki@ceti.pl> napisał(a):
  kk wrote:
> [...]

Zawsze robisz takie cyrki jak ktos mrugnie i sie zatrzyma?

Pewnie dresy szukaly jelenia ktory im odda samochod ;-)

Tak,jak napisałem, taka sytuacja zdarzyła mi się pierwszy raz w życiu :)
Rzecz nie działa się na pustkowiu, więc jakoś nie podejrzewałem, że w samochodzie siedzą "dresy" - tym bardziej, że samochód dający sygnały to Avensis,a ta grupa raczej nie gustuje w tej marce (chyba):)

Data: 2009-05-12 14:04:16
Autor: xs
  <fotd@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Tak,jak napisałem, taka sytuacja zdarzyła mi się pierwszy raz w życiu :)

Heheh jak to czytam, to dochodze do wniosku, ze musze strasznie ludzi stresowac :) Mam zasyfiony w srodku przelacznik zespolony i raz na dziesiec wlaczen, swiatl sie nie zapalaja, a jak sie nie zapala to juz wlaczanie i wylaczanie przelacznikiem nic nie daje, tylko musze wtedy kilka razy mrugnac dlugimi zeby swiatla zaskoczyly :) Co prawda zdarza mi sie to raz na miesiac ale widze, ze musze wyczyscic ten przelacznik, bo niektorzy dostana zawalu jak tak za nimi mrugam :D --

Data: 2009-05-12 15:16:03
Autor: kamil

"xs" <xsystoff@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gubvl0$frq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zawalu jak zawalu, ale po takim mruganiu pojada na najblizszy komisariat i dobrowolnie oddadza sie w rece policji wyspiewujac, jak podbieraja kawe w pracy i ogladaja filmy XX wieczorami ;)

Pozdrawiam
Kamil

czy to mogla być próba zatrzymania do kontroli?