czy to mogla być próba zatrzymania do kontroli?

Data: 2009-05-12 16:18:38
Autor: JG
czy to mogla być próba zatrzymania do kontroli?
  kk pisze:
(...)
Dziękuję za podzielenie się Waszymi refleksjami. Jeżdżę od paru lat,ale pierwszy raz z czymś takim się spotykam.
Kiedyś też miałem taką sytuację. Facet był z drugiego końca Polski, jechał po Warszawie w poszukiwaniu konkretnej ulicy i poprosił mnie o pomoc w odnalezieniu się - może to też coś takiego.

pozdrawiam,.
JG

Data: 2009-05-12 14:40:55
Autor:
czy to mogla być próba zatrzymania do kontroli?
JG <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał(a):
  kk pisze:
(...)
> [...]
Kiedyś też miałem taką sytuację. Facet był z drugiego końca Polski, jechał po Warszawie w poszukiwaniu konkretnej ulicy i poprosił mnie o pomoc w odnalezieniu się - może to też coś takiego.

Mam taką nadzieję. W końcu racjonalnie sprawę biorąc, gdybym się nie zatrzymał do kontroli, chyba by mnie starali się gonić,a nie pozwolili spokojnie jechać :) Przez chwiloę zastanawiałem , żeby może zadzwonić na Policję i opisać sytuację, ale podejrzewam,że więcej by było zamieszania, niż zysku,a sprawa nic z policją wspólnego nie miała. W końcu żaden z nas nie widział niczego poza dugimi światłami...

Data: 2009-05-12 17:00:13
Autor: elmer radi radisson
fotd@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:

[...]

Wyjdz na spacer, odetchnij swiezym powietrzem, moze nawet na glowe
nie spadnie silnik od samolotu... jakby chcieli Cie zgarnac, to by
zrobili to dzis o 6 rano, nie zdazylbys sie nawet zastanowic: 'kawa
czy herbata'?

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

czy to mogla być próba zatrzymania do kontroli?