czy to mozliwe zeby wirek zepsul mi pendriva

Data: 2009-07-01 18:45:15
Autor: Marcin Kocur
czy to mozliwe zeby wirek zepsul mi pendriva
Osoba kenobi napisała na pl.comp.pecet:

Ostatnio jednak po kilku dniach tego uzywania flash mi padł
jest widzialny w kompie jako urzadzenie ale volumin na nim
jest rozmiaru 0 wszystko jest rozmiaru 0 - nie da sie sformatowac
ani uruchomic scandiska ani nic innego

Nie wiem co na windowsie jest do tego, ale ja zacząłbym od wyzerowania
tablicy partycji: dd if=/dev/zero of=/dev/pendrive
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dd
Marcin Kocur

czy to mozliwe zeby wirek zepsul mi pendriva