czy to naprawdę LODOWY SZCZYT?

Data: 2009-05-11 20:12:20
Autor: ridgeley
czy to naprawdę LODOWY SZCZYT?
http://plfoto.com/1847851/zdjecie.html

byłem na Lodowym 2 razy i ni cholery do niczego mi to zdjecie nie pasuje
jak dla mnie fotomontaż

Data: 2009-05-11 22:33:50
Autor: Franz
czy to naprawdę LODOWY SZCZYT?
Użytkownik "ridgeley "
byłem na Lodowym 2 razy i ni cholery do niczego mi to zdjecie nie pasuje

Widok od północy. Ten ząbek na lewo, to Śnieżny.
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2009-05-11 20:41:31
Autor: ridgeley
czy to naprawdę LODOWY SZCZYT?
Franz <PahhurWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
Użytkownik "ridgeley "
> byłem na Lodowym 2 razy i ni cholery do niczego mi to zdjecie nie pasuje

Widok od północy. Ten ząbek na lewo, to Śnieżny.

w takim razie to zielone wzgórze jest doklejone. Lodowy od północy, to widok z Doliny Jaworowej, a nie z takich pagórków

Data: 2009-05-11 23:13:49
Autor: Kombajn Bizon
Miękka klucha ridgeley  napisał tak:

w takim razie to zielone wzgórze jest doklejone. Lodowy od północy, to
widok z Doliny Jaworowej, a nie z takich pagórków

Stawiam na dlugi teleobiektyw i mocne skrocenie perspektywy. --
W tablicę kluczyk raz i dwa
I spalin kłąb i silnik gra...

Data: 2009-05-11 23:22:28
Autor: rAzor
Użytkownik Kombajn Bizon napisał:
Miękka klucha ridgeley  napisał tak:

w takim razie to zielone wzgórze jest doklejone. Lodowy od północy, to
widok z Doliny Jaworowej, a nie z takich pagórków

Stawiam na dlugi teleobiektyw i mocne skrocenie perspektywy.

Coś jest na rzeczy - pierwszy plan jakiś nienaturalnie jajowaty.

Data: 2009-05-11 23:27:31
Autor: rAzor
Użytkownik rAzor napisał:
[...]

Gdyby zielony pagór był wklejony, nie dałoby się uniknąć (no raczej) niedokładności - zwłaszcza w prześwitach płotków na szczycie, na lewo od wieży. W powiększeniu nie widać niczego sztukowanego.

Data: 2009-05-18 15:14:25
Autor: Marcin Kysiak
rAzor pisze:

Gdyby zielony pagór był wklejony, nie dałoby się uniknąć (no raczej) niedokładności - zwłaszcza w prześwitach płotków na szczycie, na lewo od wieży. W powiększeniu nie widać niczego sztukowanego.

Dałoby się uniknąć. Po pierwsze, nie klei się obrazków w rozmiarze 802x535 tylko wielokrotnie większym, bez kompresji. Po drugie dałoby się tam lokalnie nałożyć warstwy trybem "wybierania ciemniejszego" - gdyby miał w oryginale te płoty na jasnym tle.

Ale ja już parę takich zaskakujących zbliżeń Tatr widziałem, nie dziwi mnie to zatem - wierzę, że jest naturalne.

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-05-19 00:21:43
Autor: noy
czy to naprawdę LODOWY SZCZYT?

Widok od północy. Ten ząbek na lewo, to Śnieżny.

w takim razie to zielone wzgórze jest doklejone. Lodowy od północy, to  widok
z Doliny Jaworowej, a nie z takich pagórków

poszukałem troche i znalazłem jakieś swoje( niestety słabe) zrobione z  okna, z Czarnego Dunajca czyli z drugiej strony.
Wiec dobre szkło i kilkanście kilometrów blizej i może akurat takie ujecie  mozna trafić.

http://www.jacek.czarnydunajec.pl/galeria/dunajec0409/

pozdrav
J.P

Data: 2009-05-12 01:36:55
Autor: Kombajn Bizon
czy to naprawdę LODOWY SZCZYT?
Ja juz wiem gdzie bylo robione to zdjecie :)

Jak ktos sie juz nie chce bawic to prosze nizej

nizej

nizej

nizej

voila ;)
http://grumm.pl/e107_plugins/autogallery/autogallery.php?show=PIENINY

--
W tablicę kluczyk raz i dwa
I spalin kłąb i silnik gra...

Data: 2009-05-12 14:03:16
Autor: Romeq
Użytkownik "Kombajn Bizon" <kombajnbizon@bride.ru> napisał w wiadomości news:guacuq$qng$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ja juz wiem gdzie bylo robione to zdjecie :)
Jak ktos sie juz nie chce bawic to prosze nizej

A gdzie bylo???

Romeq