czy to normalne,

Data: 2010-07-04 07:54:33
Autor: apr...
czy to normalne,
że jakiś kapciowy namawia do wyborów ?
skoro on może, to czy ja nie mogę czegoś odwrotnego ?
http://tiny.pl/h7qdg

Data: 2010-07-04 09:51:16
Autor: cytryna
czy to normalne,
że jakiś kapciowy namawia do wyborów ?
skoro on może, to czy ja nie mogę czegoś odwrotnego ?
http://tiny.pl/h7qdg

Z Internetu:
"BANDYCKIE PAŃSTWO
- Śmierć ok. setki najważniejszych osób w Państwie Polskim na terytorium państwa mającego interes w odsunięciu z polityki w Polsce właśnie tych osób nie powoduje nawet próby przeprowadzenia niezależnego, własnego śledztwa .
- Śmierć dr Dariusza Ratajczaka z Opola, zaszczutego przez mafijne media, organa ścigania bandyckiego „państwa”, decydentów uczelnianych wysługujących się bandytyzmowi państwowemu za ujawnianie prawdy naukowo udowodnionej przez D. Ratajczaka w opublikowanej książce „Tematy Niebezpieczne”, nie powoduje jakiegokolwiek odzewu ze strony choćby mediów publicznych po za jedną jedyną wzmianką o takiej śmierci, bez dalszych reperkusji dla bandyctwa które doprowadziło do tej tragedii.
- Inne tragedie z ostatnich dni czy miesięcy jak tylko np. Bp. Władysława Cieślara, Krzysztofa Knyża, Grzegorza Miechniewicza czy wypadek Wojciecha Sumlińskiego nie zajmują mediów poza króciutkimi jednorazowymi informacjami - dlaczego? - Bo w tych tragediach istotną rolę odgrywają czynniki państwa, bandyckiego „państwa”."

Bez namawiania ani rusz!

--

czy to normalne,