[wygluszenie] czy to sie nadaje...

Data: 2009-07-23 10:42:20
Autor: bratPit[pr]
[wygluszenie] czy to sie nadaje...
Witajcie,
przeglądam sobie allegro w poszukiwaniu materiałów wygłuszających do zastosowania w komorze silnika i trafiłem na coś takiego,
http://moto.allegro.pl/item690195373.html
piszą że temp stosowania tego wynosi do +105stC, ale ZTCW elementy do pracy pod maską projektuje się do pracy w temperaturze ciągłej +125stC [np wiązki przewodów, czujniki itd], na aukcji oczywiście piszą że nadaje się pod maskę, czy rzeczywiście?
bo pianka polietylenowa to tak średnio znosi temperaturę, PE przecież temperaturę przetwórstwa ma na poziomie od 150stC,
co sądzicie?
brat

Data: 2009-07-23 10:47:52
Autor: Agent

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:h497pf$a3v$1inews.gazeta.pl...
[...]

A nie będzie to wodą nasiąkalo?

Data: 2009-07-23 10:53:13
Autor: bratPit[pr]
[wygluszenie] czy to sie nadaje...

A nie będzie to wodą nasiąkalo?

nie, nie jest to wykonane jak gąbka, ma zamknięte 'pory', poza tym położy się ją na już istniejącą matę z prasowanego filcu który przecież nasiąka wodą a mimo to ściana grodziowa nie koroduje,
brat

Data: 2009-07-23 11:00:32
Autor: zkruk [Lodz]
bratPit[pr] wrote:
[...]

sądze to co Ty - nie nadaje się - właśnie ze względu na to, że to PE
cena niska - więc może i bym zaryzykował...

na maskę przydałoby się coś co wytrzymuje wyższe temp...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-07-23 11:16:36
Autor: bratPit[pr]
[wygluszenie] czy to sie nadaje...

na maskę przydałoby się coś co wytrzymuje wyższe temp...

no właśnie nie mogę trafić na taki prasowany filc jaki jest fabrycznie, są filce ale takie nazwijmy to techniczne [grube i twarde], strasznie kiepsko coś znaleźć rozsądnego,
brat

Data: 2009-07-23 11:14:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
[wygluszenie] czy to sie nadaje...
bratPit[pr] wydusił z siebie te słowy:
(...)

przede wszytskim wygłusz samochód OD SRODKA.
Wtedy bedziesz miał z głowy problemy z wilgocią, temperature itd.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

[wygluszenie] czy to sie nadaje...