czy to się ruszy?

Data: 2010-09-16 15:29:57
Autor: marzena
czy to się ruszy?
w koncu? up? down? ech...

Data: 2010-09-16 16:33:53
Autor: Delfino Delphis
czy to si? ruszy?
marzena wrote:

w koncu? up? down? ech...

up

Data: 2010-09-16 16:39:34
Autor: marzena
czy to si? ruszy?
up

dobra... kroovce obiecałam za cos browca, moge  i Tobie. jesli do konca wrzesnia bedzie up powyzej 25pkt dzisiejszego close masz duuuuzego browca. od razu uprzedzam , ze jezdze na :"motórkach"_;_))))

Data: 2010-09-16 17:42:13
Autor: Jan Werbiński
czy to si? ruszy?
Będzie zwałka. Za drogo jest.

Tylko czekamy na zapalnik...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-16 17:43:03
Autor: marzena
czy to si? ruszy?
Będzie zwałka. Za drogo jest.

Tylko czekamy na zapalnik...
nnie strasz mnie:-(((

Data: 2010-09-25 02:56:19
Autor: Delfino Delphis
czy to si? ruszy?
marzena wrote:

dobra... kroovce obiecałam za cos browca, moge  i Tobie. jesli do konca
wrzesnia bedzie up powyzej 25pkt dzisiejszego close masz duuuuzego browca.
od razu uprzedzam , ze jezdze na :"motórkach"_;_))))

Nooo trzymam za słowo. Do końca wrze¶nia już blisko :D

Data: 2010-09-30 23:10:37
Autor: Delfino Delphis
czy to si? ruszy?
Maaarzeeeenaaaaa gdzie jeste¶? Piwo Piwo Piwo :D

Data: 2010-09-16 20:00:22
Autor: Ziemovit
czy to się ruszy?
Według mnie szanse s± wyrównane z nadwyżk± dla up. Trwa akumulacja pod silnym oporem. Po zakończeniu rozliczenia serii wrze¶niowej nast±pi tygodniowy skok w bok z niewielkim odchyleniem, a następnie wybicie do góry.

Uzasadnienie to pęknięcie bańki spekulacyjnej na rynku obligacji oraz gwałtowne umocnienie się złotkówki. GPW zostanie wybrana na następn± hossę o czym ¶wiadczy jest silne zachowanie podczas spadków na s±siednich parkietach.

Kilka argumentów znajdzie się również za tym, że powyższy scenariusz jest błędny. Jakie by to wybicie nie było, zmiecie sporo z rynku.

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-16 22:08:22
Autor: Jan Werbiński
czy to się ruszy?
Użytkownik "Ziemovit" <ziemovit@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c925b39$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
Według mnie szanse s± wyrównane z nadwyżk± dla up. Trwa akumulacja pod

Trwa akumulacja, trwa dystrybucja. Bez sensu. Czas pokaże.

Fundamentalnie akcje są zbyt drogie.

Data: 2010-09-16 22:15:42
Autor: marfi
czy to się ruszy?
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c927950$0$22812$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  O ile pamietam to  "akcje są zbyt drogie" to Twój "stały fragment  gry".
Ale np. dla wielu Tauron był za drogi po ~5,20 ale  po 6,10 jest znienacka tani :-)

--
marfi

Data: 2010-09-17 10:32:50
Autor: Jan Werbiński
czy to się ruszy?
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c927af1$0$21003$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tauron jak dla mnie dalej jest za drogi.

Akcje są drogie z powodu spekulacji i braku alternatywy. Lokaty wkrótce nie będa zapewniać ochrony kapitału przed inflacją, więc pompuje się bańkę spekulacyjną. Ja się wstrzymuję z zakupami do następnej większej korekty.

Data: 2010-09-16 22:31:07
Autor: Hubert
czy to się ruszy?
W dniu 2010-09-16 22:08, Jan Werbiński pisze:
[...]

Jak to określasz? Wiem, że C/Z, ale zysk za ostatni kwartał, pół roku, rok, przewidywany zysk na przyszłe półrocze itd.. ?

Data: 2010-09-17 01:22:02
Autor: Jan Werbiński
czy to się ruszy?
Użytkownik "Hubert" <hubert@tes.pl> napisał w wiadomości news:i6tv1p$f8l$1mx1.internetia.pl...
[...]

C/Z obecny i trend. C/WK. C/D.
I porównuję to z moją firemką.

Wzrost akcji o 10%, żeby odebrać dywidendę 1% to absurd. Giełda jest nieracjonalna.

Data: 2010-09-17 09:07:29
Autor: Zyga
czy to siÄ™ ruszy?
W dniu 2010-09-17 01:22, Jan Werbiński pisze:
[...]

Trwa akumulacja, trwa dystrybucja. Bez sensu. Czas pokaĹĽe.

Fundamentalnie akcje sÄ… zbyt drogie.

Jak to określasz? Wiem, że C/Z, ale zysk za ostatni kwartał, pół roku,
rok, przewidywany zysk na przyszłe półrocze itd.. ?

C/Z obecny

czyli zysk netto z kiedy?

pzdr
Zyga

Data: 2010-09-17 10:37:33
Autor: Jan Werbiński
czy to siÄ™ ruszy?
Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c931366$0$20987$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Trend, czyli obecny, poprzednie. Wszystkie.

--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2010-09-17 11:35:51
Autor: Delfino Delphis
czy to się ruszy?
Jan Werbiński wrote:

Wzrost akcji o 10%, żeby odebrać dywidendę 1% to absurd. Giełda jest
nieracjonalna.

Ty nie masz być racjonalny, ty masz zarabiać.

Data: 2010-09-17 12:09:01
Autor: Jan Werbiński
czy to się ruszy?
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6vcpn$coi$1news.onet.pl...
Jan Werbiński wrote:

Wzrost akcji o 10%, żeby odebrać dywidendę 1% to absurd. Giełda jest
nieracjonalna.

Ty nie masz być racjonalny, ty masz zarabiać.

Wolę zarabiać na czym¶, co ma rzeczywist± warto¶ć, a nie jest dmuchane spekulacyjnie.

Data: 2010-09-17 12:31:44
Autor: Delfino Delphis
czy to się ruszy?
Jan Werbiński wrote:

Wolę zarabiać na czym¶, co ma rzeczywist± warto¶ć, a nie jest dmuchane
spekulacyjnie.

Jak sobie chcesz :)

Data: 2010-09-17 12:26:21
Autor: Hubert
czy to siÄ™ ruszy?
[...]

I porĂłwnujÄ™ to z mojÄ… firemkÄ….

Co Ci daje porównanie z Twoją firemką? Czy ona jest wyznacznikiem normalności i równowagi na rynku? To jakiś giełdowy wzorzec z Sèvres? ;)

Data: 2010-09-17 21:42:07
Autor: Zbyszek
czy to siÄ™ ruszy?
Dnia 17-09-2010 o 01:22:02 Jan WerbiĹ„ski <jan@traalala.bez.mai.la>  napisaĹ‚(a):

UĹĽytkownik "Hubert" <hubert@tes.pl> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci  news:i6tv1p$f8l$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak to okreĹ›lasz? Wiem, ĹĽe C/Z, ale zysk za ostatni kwartaĹ‚, pół roku,  rok, przewidywany zysk na przyszĹ‚e półrocze itd.. ?

C/Z obecny i trend. C/WK. C/D.
I porĂłwnujÄ™ to z mojÄ… firemkÄ….

Wzrost akcji o 10%, ĹĽeby odebrać dywidendÄ™ 1% to absurd. GieĹ‚da jest  nieracjonalna.

zobacz na city interactive.
Firma miała cienkie notowania. I nagle bach! kurs poszedł do góry.
Jakiś czas później okazało się, że zarabiają miliony.
Nieracjonalne ?

A jak uwaĹĽasz, ĹĽe Twoja firemka ma lepsze osiagi to inwestuj w niÄ… zamiast  inne z gieĹ‚dy.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-18 11:13:15
Autor: Jan Werbiński
czy to siÄ™ ruszy?
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vi6zoh1nokz3rlzbyszek-pc.zn...
Dnia 17-09-2010 o 01:22:02 Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):

[...]

Pomyliło Ci się inwestowanie na uczciwych zasadach z insajderstwem. Szary inwestor zawsze dowie się za późno.

A jak uważasz, że Twoja firemka ma lepsze osiagi to inwestuj w nią zamiast inne z giełdy.

A co ja od wielu lat robiÄ™???

Data: 2010-09-18 19:57:49
Autor: Zbyszek
czy to siÄ™ ruszy?
Dnia 18-09-2010 o 11:13:15 Jan WerbiĹ„ski <jan@traalala.bez.mai.la>  napisaĹ‚(a):

zobacz na city interactive.
Firma miała cienkie notowania. I nagle bach! kurs poszedł do góry.
Jakiś czas później okazało się, że zarabiają miliony.
Nieracjonalne ?

PomyliĹ‚o Ci siÄ™ inwestowanie na uczciwych zasadach z insajderstwem.  Szary inwestor zawsze dowie siÄ™ za późno.

insajderzy czy nie, c/z historyczny nic tu nie miał do rzeczy.
I warto o tym pamiętac.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-20 11:31:56
Autor: Jan Werbiński
czy to siÄ™ ruszy?
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.vi8pinfaokz3rlzbyszek-pc.zn...
Dnia 18-09-2010 o 11:13:15 Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):

[...]

Jeżeli "nie miał nic do rzeczy", to dlaczego użyto tego argumentu w dyskusji?

Data: 2010-09-20 18:50:26
Autor: Zbyszek
czy to się ruszy?
Dnia 20-09-2010 o 11:31:56 Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la>  napisał(a):

Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomo¶ci  news:op.vi8pinfaokz3rlzbyszek-pc.zn...
Dnia 18-09-2010 o 11:13:15 Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la>  napisał(a):

zobacz na city interactive.
Firma miała cienkie notowania. I nagle bach! kurs poszedł do góry.
Jaki¶ czas póĽniej okazało się, że zarabiaj± miliony.
Nieracjonalne ?

Pomyliło Ci się inwestowanie na uczciwych zasadach z insajderstwem.  Szary inwestor zawsze dowie się za póĽno.

insajderzy czy nie, c/z historyczny nic tu nie miał do rzeczy.
I warto o tym pamiętac.

Jeżeli "nie miał nic do rzeczy", to dlaczego użyto tego argumentu w  dyskusji?

no własnie, dlaczego go użyłe¶ ?
--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-21 01:58:56
Autor: Jan Werbiński
czy to się ruszy?
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vjcbqciiokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

Bo JA uważam że ma znaczenie i to NIE JA twierdziłem, że nie miał znaczenia.

Data: 2010-09-25 13:10:06
Autor: Zbyszek
czy to się ruszy?
Dnia 21-09-2010 o 01:58:56 Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la>  napisał(a):

Bo JA uważam że ma znaczenie i to NIE JA twierdziłem, że nie miał  znaczenia.

PB odpowiada:
http://www.pb.pl/rss/a/2010/09/24/CZ_nie_zawsze_prawde_ci_powie

:-)

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-09-25 14:09:32
Autor: Jan Werbiński
czy to się ruszy?
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vjk5a4nsokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

Zależy jaki masz horyzont.

Data: 2010-09-24 14:06:05
Autor: Przemek
czy to się ruszy?
Basiu
czy to wkleilas z programu Jurka O. ?
Czy korzystasz z jakiegos innego?
Pozdrawiam
Przemek

Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i75idg$9vm$1news.dialog.net.pl...

Data: 2010-09-16 22:27:52
Autor: przemon
czy to się ruszy?
W dniu 16.09.2010 15:29, marzena pisze:
w koncu? up? down? ech...

dziecko, nie zawracaj głowy

--
przemon

Data: 2010-09-16 22:31:07
Autor: marfi
czy to się ruszy?
Użytkownik "przemon" <pnowako@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c927dc8$0$27046$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 16.09.2010 15:29, marzena pisze:
w koncu? up? down? ech...

dziecko, nie zawracaj głowy

  Bo co... rodzisz?

--
marfi

Data: 2010-09-16 22:35:26
Autor: przemon
czy to się ruszy?
W dniu 16.09.2010 22:31, marfi pisze:
Użytkownik "przemon" <pnowako@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
W dniu 16.09.2010 15:29, marzena pisze:
w koncu? up? down? ech...

dziecko, nie zawracaj głowy

Bo co... rodzisz?

bo ma sraczkę jak każda niecierpliwa baba

--
przemon

Data: 2010-09-16 13:38:51
Autor: macieks
czy to się ruszy?
On 16 Wrz, 22:35, przemon <pnow...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Użytkownik "przemon" <pnow...@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

> Bo co... rodzisz?

bo ma sraczkę jak każda niecierpliwa baba

Ta 'baba' chłopaku czym¶ się wykazała na FUTRA.
A Ty tak wpadasz i do¶ć niegrzecznie się wypowiadasz.
W zasadzie to nic nie powiedziałe¶!

Data: 2010-09-16 22:43:28
Autor: przemon
czy to się ruszy?
W dniu 16.09.2010 22:38, macieks pisze:

Ta 'baba' chłopaku czym¶ się wykazała na FUTRA.
A Ty tak wpadasz i do¶ć niegrzecznie się wypowiadasz.
W zasadzie to nic nie powiedziałe¶!

o tak i szczytuję na wie¶ć o moturach i EEX
--
przemon

Data: 2010-09-16 22:46:35
Autor: marfi
czy to się ruszy?
Użytkownik "przemon" <pnowako@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c928171$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

i  wyskakujesz jak Filip z Konopii bez Majtek :)

--
marfi

Data: 2010-09-16 22:51:24
Autor: przemon
czy to się ruszy?
W dniu 16.09.2010 22:46, marfi pisze:
i wyskakujesz jak Filip z Konopii bez Majtek :)

:)

no fakt, pojechałem po bandzie - Marzenko wybacz, nie doceniłem

--
przemon

Data: 2010-09-17 13:32:08
Autor: macieks
czy to się ruszy?
On 16 Wrz, 15:29, "marzena" <marzen...@gmail.com> wrote:
w koncu? up? down? ech...

Ja tu widzę szanse na up i down jednocze¶nie.
Już stary FW20U10 tak jakby nakre¶lił górne ograniczenie kanału (nie
mówi±c o WIG20USD dzienny, który nas trzyma od 2007)
Poszukam sobie dolnej linii.

A nie będę grał mocno w dół na odbicie od WIG20USD, bo porównuję sobie
sytuacje obecn± z 2004 rokiem.
Cało¶ć wyj¶cia z bessy od 2009 jest bardzo podobna.
Hipotetycznie z 4 tygodnie postoimy i trochę spadniemy (statystyki
wrze¶nia), a potem wzrosty aż do wyga¶nięcia grudniowej.
I pojawił się duży zawodnik na nowej serii.

Pożyjemy, zobaczymy, dopiero przyszły tydzień da jak±¶ odpowiedĽ. Albo
zamknięcie SP500 powyżej 1130.
Tak wła¶ciwie to luĽne przemy¶lenia, bo ja prognoz i wróżek nie
uważam :)
Ale w kanałach czuję się wy¶mienicie :)

czy to się ruszy?