czy tutaj wypada pytać o samochody?

Data: 2009-04-30 16:37:34
Autor: DoQ
czy tutaj wypada pytać o samochody?
Kapsel pisze:
Nie jestem tu starym bywalcem, ani też doświadczonym kierowcą co sam
wybierze używkę... widzę, że czasem ludzie podsyłają tu coś do oceny, ale
komentarze różne. Wypada tu w ogóle wrzucać czasem linki do konkretnych ofert z prośbą o
komentarz? :>

Takie porady z netu najczęściej są niewiele warte.
Mniej więcej tak jakbyś szukał żony przez internet, a spec po obejrzeniu kilku zdjęc wydał werdykt "zgrabna, inteligentna , nieźle gotuje i nie bita". Możesz też przypadkowo trafić na całkiem niezły samochod i zostaniesz niepotrzebnie zniechęcony opinią "fachofca"
TYLKO bezpośrednie oględziny samochodu w warsztacie + jazda próbna oczywiście.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-30 16:57:10
Autor: Paweł W.
czy tutaj wypada pytać o samochody?

Mniej więcej tak jakbyś szukał żony przez internet, a spec po obejrzeniu
kilku zdjęc wydał werdykt "zgrabna, inteligentna , nieźle gotuje i nie bita".

Ja mam żonę z internetu, ale najpierw "jazda próba" musiała być ;-)

p.

Data: 2009-04-30 17:02:47
Autor: DoQ
Paweł W. pisze:
Mniej więcej tak jakbyś szukał żony przez internet, a spec po obejrzeniu
kilku zdjęc wydał werdykt "zgrabna, inteligentna , nieźle gotuje i nie bita".
Ja mam żonę z internetu, ale najpierw "jazda próba" musiała być ;-)

Otóż to :D

Pozdrawiam
Paweł

czy tutaj wypada pytać o samochody?