czy tylko mnie polbank wq...?!

Data: 2015-12-21 00:32:15
Autor: nowyjestem
czy tylko mnie polbank wq...?!
po kilku miesi±cach próbuję zalogować się
do polbanku, a ten domaga się ode mnie abym
instalował jakie¶ gówniane dodatki

adobe flash co¶ tam, ż±da zmiany hasła (mimo
że dotychczasowe jest dobre) i ogólnie
wydziwia...

dla kaprysu jaki¶ niedouczonych pseudoprogramistów
których ręka ¶wierzbi i musza co¶ nagmerać w swoim
bankowym systemie, ja mam marnow±ć czas na ¶ci±ganie
jaki¶ gówien z internetu i instalowanie ich na xp-ku...

wkurwiłem się...

Data: 2015-12-21 09:39:05
Autor: Waldek
czy tylko mnie polbank wq...?!
W dniu 2015-12-21 o 09:32, nowyjestem@poczta.pl pisze:
po kilku miesiącach próbuję zalogować się
do polbanku, a ten domaga siÄ™ ode mnie abym

wkurwiłem się...

Spoko bo Ci żyłka pęknie - LOL

Półbank to już historia - teraz rządzi Rajf.
Flash do obsługi www - a zmiana hasła co kilka miesięcy
i pamięta poprzednie więc to samo nie budjet ;)

Pozdro

Data: 2015-12-21 19:08:23
Autor: Borys Pogoreło
czy tylko mnie polbank wq...?!
Dnia Mon, 21 Dec 2015 09:39:05 +0100, Waldek napisał(a):

Spoko bo Ci żyłka pęknie - LOL

Półbank to już historia - teraz rządzi Rajf.
Flash do obsługi www - a zmiana hasła co kilka miesięcy
i pamięta poprzednie więc to samo nie budjet ;)

U Ciebie wymusza zmianÄ™? Bo ja widzÄ™ tylko sugestie co jakiĹ› czas, ktĂłre
można pominąć.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-12-22 20:36:05
Autor: Waldek
czy tylko mnie polbank wq...?!
W dniu 2015-12-21 o 19:08, Borys Pogoreło pisze:
Dnia Mon, 21 Dec 2015 09:39:05 +0100, Waldek napisał(a):

Spoko bo Ci żyłka pęknie - LOL

Półbank to już historia - teraz rz±dzi Rajf.
Flash do obsługi www - a zmiana hasła co kilka miesięcy
i pamięta poprzednie więc to samo nie budjet ;)

U Ciebie wymusza zmianę? Bo ja widzę tylko sugestie co jaki¶ czas, które
można pomin±ć.

Nie powiem na 100% ale juz raz musialem dymać do oddzialu chyba jeszcze półbanku - nowe hasła dawali w kopertach
- wiec teraz wole nie ryzykowac niepotrzebnej wizyty;)

Data: 2015-12-21 13:19:28
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
czy tylko mnie polbank wq...?!
Jak wchodzisz przez link ROnline to co¶ gada o ha¶le, ale mam zapisany jaki¶ stary link do logowania, gdzie nie woła o zmianę i działa tak od zawsze. Nie wkleję tu, bo go zaraz zablokuj± :)

Data: 2015-12-21 17:40:57
Autor: Tomasz Chmielewski
czy tylko mnie polbank wq...?!
On 12/21/2015 05:32 PM, nowyjestem@poczta.pl wrote:

(...)

dla kaprysu jaki¶ niedouczonych pseudoprogramistów

"jakich¶"

których ręka ¶wierzbi i musza co¶ nagmerać w swoim
bankowym systemie, ja mam marnow±ć czas na ¶ci±ganie
jaki¶ gówien z internetu

znowu, powinno być: "jakich¶"

http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/jakis-i-jakichs;9023.html

i instalowanie ich na xp-ku...

XP? Tego szczotk± używan± w toalecie nie powinno się dotykać :)

wkurwiłem się...

I jeszcze przeklina taki publicznie :)

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2015-12-21 01:18:58
Autor: nowyjestem
czy tylko mnie polbank wq...?!
XP? Tego szczotk± używan± w toalecie nie powinno się dotykać :)

panie Chmielewski, błogosławieni, którzy nie maj±c nic sensownego do powiedzenia, nie ubieraj± tego faktu w niepotrzebne słowa...

Data: 2015-12-21 18:48:47
Autor: Tomasz Chmielewski
czy tylko mnie polbank wq...?!
On 12/21/2015 06:18 PM, nowyjestem@poczta.pl wrote:
XP? Tego szczotk± używan± w toalecie nie powinno się dotykać :)

panie Chmielewski, błogosławieni, którzy nie maj±c nic sensownego
do powiedzenia, nie ubieraj± tego faktu w niepotrzebne słowa...

Więc w jakim celu piszesz na grupę, że używasz stary, niewspierany i dziurawy system aby zdalnie logować się do swojego banku?

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2015-12-21 12:23:18
Autor: cef
czy tylko mnie polbank wq...?!
W dniu 2015-12-21 o 10:48, Tomasz Chmielewski pisze:

Więc w jakim celu piszesz na grupę, że używasz stary, niewspierany i
dziurawy system aby zdalnie logować się do swojego banku?

Pomijaj±c kwestie dziurawo¶ci, to najlepszy system jaki
oddał do użytku Microsoft. Mam jeszcze kilka laptopów
pracuj±cych na nim i nie przeklinam tak w czasie pracy
jak to robię przy  Win 8-10

Data: 2015-12-21 19:09:11
Autor: Borys Pogoreło
czy tylko mnie polbank wq...?!
Dnia Mon, 21 Dec 2015 12:23:18 +0100, cef napisał(a):

Pomijając kwestie dziurawości, to najlepszy system jaki
oddał do użytku Microsoft. Mam jeszcze kilka laptopów
pracujÄ…cych na nim i nie przeklinam tak w czasie pracy
jak to robiÄ™ przy  Win 8-10

Sporo lat miałeś, by się przyzwyczaić. Na XP też ludzie klęli jak się
pojawił.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-12-21 20:42:10
Autor: cef
czy tylko mnie polbank wq...?!
W dniu 2015-12-21 o 19:09, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Ja nie kl±łem od pocz±tku.
Na większo¶ci swoich kolejnych komputerów stawiałem na XP.
Równolegle używałem sprzetu na 7,8,10
i XP był najbardziej intuicyjny dla mnie,
ale to zawsze kwestia gustu, znam  tez ludzi zadowolonych z Visty.

Data: 2015-12-21 21:05:44
Autor: Borys Pogoreło
czy tylko mnie polbank wq...?!
Dnia Mon, 21 Dec 2015 20:42:10 +0100, cef napisał(a):

Ja nie klÄ…Ĺ‚em od poczÄ…tku.
Na większości swoich kolejnych komputerów stawiałem na XP.
Równolegle używałem sprzetu na 7,8,10
i XP był najbardziej intuicyjny dla mnie,

Między XP a 7 jest 8 lat różnicy. Wystarczająco, by się mocno przyzwyczaić
do pewnych rozwiązań.

ale to zawsze kwestia gustu, znam  tez ludzi zadowolonych z Visty.

Sam byłem zadowolony z Visty, tyle że instalowałem ją na odpowiednio mocnym
komputerze, a zmieniłem dopiero na W8. Większość opinii o Viście to i tak
tylko bezmyślne powtarzanie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-12-21 21:18:30
Autor: cef
czy tylko mnie polbank wq...?!
W dniu 2015-12-21 o 21:05, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Może i tak, ale jako¶ XP po Millenium mnie nie zaskoczył niczym
co utrudniałoby pracę z nim i nie sięgałem czy też nie utrzymywałem starego systemu, a Vistę wywaliłem po roku, na W7, W8, W10 się męczyłem
(pracowałem równolegle na róznych).
Teraz mam od trzech lat W8-W10 na podstawowym laptopie
  i używam przeróżnych nakładek ułatwiaj±cych pracę.
Ciekaw kto i po co  wymy¶la te nakładki :-)

Data: 2015-12-21 22:17:08
Autor: Borys Pogoreło
czy tylko mnie polbank wq...?!
Dnia Mon, 21 Dec 2015 21:18:30 +0100, cef napisał(a):

Teraz mam od trzech lat W8-W10 na podstawowym laptopie
  i uĹĽywam przeróżnych nakĹ‚adek uĹ‚atwiajÄ…cych pracÄ™.
Ciekaw kto i po co  wymyĹ›la te nakĹ‚adki :-)

Żeby ci przyzwyczajeni nie cierpieli za bardzo ;)

(tak, teĹĽ uĹĽywam m.in. Classic Shella)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2015-12-21 21:42:38
Autor: m
czy tylko mnie polbank wq...?!
W dniu 21.12.2015 o 19:09, Borys Pogoreło pisze:
> [...]

> jak to robiÄ™ przy  Win 8-10
Sporo lat miałeś, by się przyzwyczaić. Na XP też ludzie klęli jak się

A ja pamiętam że ludzie klęli na 98, 2000 było odbierane jako znaczący
krok ku lepszemu, na XP zaś była reakcja "to jest to". Nie dało się
nijak tego powiedzieć o Viscie.

p. m.

Data: 2015-12-21 22:22:44
Autor: Borys Pogoreło
czy tylko mnie polbank wq...?!
Dnia Mon, 21 Dec 2015 21:42:38 +0100, m napisał(a):

[...]

2000 to był bardziej system serwerowy, który stał się dość popularny na
desktopach (sam długo używałem). Nie dziwię się, że zapomniałeś o Windows
Me, bo nikt o tym nie chce pamiętać ;)

Vista pojawiła się za późno i była zbyt dużą rewolucją. Do tego spore
wymagania systemowe, wyjątkowo agresywny UAC (pierwsza rzecz do wyłączenia)
i mamy receptę na katastrofę. Gdyby przynajmniej określili jakieś minimum
sprzętowe dla producentów, to może nie byłoby tak złego odbioru. Pewnie
zamiast tego było parcie na jak najwięcej instalacji, to wyszło jak
wyszło...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl