czy tzw. Wielcy na starość dziadzieją w swojej twórczości?

Data: 2009-12-05 00:14:54
Autor: Tiber
czy tzw. Wielcy na starość dziadzieją w swojej twórczości?
Silly, silly TeleV nabazgrału:

oglądam coraz więcej starszych filmów i męczy mnie zagadnienie: czy
za 10 lat np. Steven Spielberg też zdziadzieje? [czy też okaże się,
że on jest zbyt hollywodzko-komercyjny, tzn.
że tak naprawdę jest raczej bardzo dobrym rzemieślnikiem a nie
Artystą]

No więc: AI, Terminal, War of the Worlds, Indiana Jones 5. Wake up, Neo.

--
tbr

Data: 2009-12-05 14:46:34
Autor: TeleV
[...]

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl
No więc: AI,

bardzo mi się podobał

Terminal,

wypadek przy pracy

tak jak np. temu miernocie Johnowi Woo przypadkiem wyszedł "Windtalkers", tak Spielbergowi przypadkiem nie wyszedł Terminal" [to jest taka jakby zasada przeciwności]

War of the Worlds,

baaardzo mi się podobał

Indiana Jones 5.

każda część IJ jest tak samo przygodowo-niedorzeczna, a przez to głupia; ale nie można powiedzieć, że 4 to jest dno w porównaniu do poprzednich- bo wszystkie są tak samo denne; i to się potem dobrze sprzedaje, zwłaszcza w USA

TV

czy tzw. Wielcy na starość dziadzieją w swojej twórczości?