czy udało wam się zapłacić be zstykowo debetówką zbliżeniową?

Data: 2010-03-20 17:57:25
Autor: RobertS
czy udało wam się zapłacić be zstykowo debetówką zbliżeniową?

mam takową w portfelu ale wszędzie jest ona przeciągana przez tradycyjne maszynki.

nie dawaj obsłudze karty do ręki! ja robię zawsze tak:

jak widzę termin do płatności bezstykowych to pytam czy działa, jak odp. że tak to wyrażam chęć płacenia PP, jak się pojawia kwota to zbliżam kartę (lub nalepkę z Polbanku) do czytnika i gotowe

RobertS

czy udało wam się zapłacić be zstykowo debetówką zbliżeniową?