czy udało wam się zapłacić bezstykowo debetówką zbliżeniową?

Data: 2010-03-20 17:39:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
czy udało wam się zapłacić bezstykowo debetówką zbliżeniową?
mam takową w portfelu ale wszędzie jest ona przeciągana przez tradycyjne maszynki.

Jakie pkt handlowe w PL a w szczególności
w dolnośląskiem już obsługują zbliżeniówki
w sposób bezstykowy?

Data: 2010-03-20 17:46:01
Autor: dizel
czy udało wam się zapłacić bezstykowo debetówką zbliżeniową?
On Sat, 20 Mar 2010 17:39:25 +0100,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl wrote:

mam takową w portfelu ale wszędzie jest ona przeciągana przez tradycyjne maszynki.

Jakie pkt handlowe w PL a w szczególności
w dolnośląskiem już obsługują zbliżeniówki
w sposób bezstykowy?

w teorii: mc donalds, żabki, saloniki prasowe empik
w praktyce bywa różnie bo nie wszędzie są w w/w miejscach termianale
albo obsługa nie umie ich poprawnie obsługiwać.

Data: 2010-03-21 16:18:59
Autor: Grzegorz S
dizel <dizel8@nospamwp.pl> wrote:

w teorii: mc donalds, żabki, saloniki prasowe empik
w praktyce bywa różnie bo nie wszędzie są w w/w miejscach termianale
albo obsługa nie umie ich poprawnie obsługiwać.

W mcdonalds przynajmniej w Warszawie generalnie to działa,
aczkolwiek raz kasjerka nie była obeznana jak to działa,
a w kilku innych razach terminal odrzucał transakcje co ciekawe jak prosiłem o użycie innego czytnika stojącego przy kasie
obok to transakcja przebiegała pomyślnie. Coś mają nie tak z czytnikami
zbliżeniowymi albo z terminalami? Nie wiem czemu w obrębie jednego
lokalu niektóre akceptowały, a inne nie.

--
gs

Data: 2010-03-21 20:01:20
Autor: corner

Użytkownik "Grzegorz S" <gs@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:0T6p85m9IkvqNca3.gs20787akson.sgh.waw.pl...

[...]

Może jakiś kabelek nie łączył? Oni mają duży ruch, a te wszystkie czytniki i PIN-pady leżą po prostu na ladzie.

Data: 2010-03-21 23:34:23
Autor: Pete
W dniu 20.03.10 17:46, dizel pisze:
[...]

w teorii: ... żabki...

Dodatkowo, w żabce za płatność PP jest cola 1l za 0,01 PLN :)

--
Pete

Data: 2010-03-20 17:57:25
Autor: RobertS
czy udało wam się zapłacić be zstykowo debetówką zbliżeniową?

mam takową w portfelu ale wszędzie jest ona przeciągana przez tradycyjne maszynki.

nie dawaj obsłudze karty do ręki! ja robię zawsze tak:

jak widzę termin do płatności bezstykowych to pytam czy działa, jak odp. że tak to wyrażam chęć płacenia PP, jak się pojawia kwota to zbliżam kartę (lub nalepkę z Polbanku) do czytnika i gotowe

RobertS

Data: 2010-03-21 17:17:25
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
czy udało wam się zapłacić bezstykowo debetówką zbliżeniową?
Dnia Sat, 20 Mar 2010 17:39:25 +0100,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl napisał(a):

mam takową w portfelu ale wszędzie jest ona przeciągana przez tradycyjne maszynki.

Jakie pkt handlowe w PL a w szczególności
w dolnośląskiem już obsługują zbliżeniówki
w sposób bezstykowy?

wielokrotnie płaciłem zbliżeniowo, ale zawsze uprzedzałem, że chcę
zbliżeniowo i trwało to zdecydowanie szybciej, bo sprzedawca wciskał
"sprzedaż i kwote" i pokazywała się kwota... zbliżałem wtedy

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow_k_Warszawy_20070930-32.php

Data: 2010-03-21 20:02:29
Autor: corner

Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:ho5gqp$k27$1inews.gazeta.pl...

wielokrotnie płaciłem zbliżeniowo, ale zawsze uprzedzałem, że chcę
zbliżeniowo i trwało to zdecydowanie szybciej, bo sprzedawca wciskał
"sprzedaż i kwote" i pokazywała się kwota... zbliżałem wtedy

No właśnie - gdzie pokazuje się kwota? Bo na tym czytniku zbliżeniowym chyba nie ma żadnego wyświetlacza.

Data: 2010-03-21 21:23:11
Autor: MK
Użytkownik "corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał w wiadomości news:ho5qh1$ou$1mx1.internetia.pl...

No właśnie - gdzie pokazuje się kwota? Bo na tym czytniku zbliżeniowym chyba nie ma żadnego wyświetlacza.

Oczywiscie, ze maja... http://www.paypass.pl/

MK

Data: 2010-03-21 22:28:35
Autor: corner

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:ho5v7r$fbm$1inews.gazeta.pl...

Oczywiscie, ze maja... http://www.paypass.pl/

Nie zauważyłem.

Data: 2010-03-23 07:49:14
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
[...]

Słaba reklama i promocja tego sposobu płacenia. Gdyby wprowadzili np. w
sieciach super i hiper sklepów i kasjer sam by proponował aby zbliżać karte
gdy rachunek <50 zł to obsługa klienta trwałaby zdecydowanie szybciej.

Gdyby np. była taka mozliwość w kasach samoobsługowych...

z drugiej strony większa szansa do nadużyć, w przypadku nieuczciwego
znalazcy takiej karty.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://grupy.3mam.net/wysoka_pozycja_w_internecie.php

czy udało wam się zapłacić bezstykowo debetówką zbliżeniową?