czy udało wam się zapłacić bezstykowo debetówką zbliżeniową?

Data: 2010-03-20 17:46:01
Autor: dizel
czy udało wam się zapłacić bezstykowo debetówką zbliżeniową?
On Sat, 20 Mar 2010 17:39:25 +0100,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl wrote:

mam takową w portfelu ale wszędzie jest ona przeciągana przez tradycyjne maszynki.

Jakie pkt handlowe w PL a w szczególności
w dolnośląskiem już obsługują zbliżeniówki
w sposób bezstykowy?

w teorii: mc donalds, żabki, saloniki prasowe empik
w praktyce bywa różnie bo nie wszędzie są w w/w miejscach termianale
albo obsługa nie umie ich poprawnie obsługiwać.

Data: 2010-03-21 16:18:59
Autor: Grzegorz S
dizel <dizel8@nospamwp.pl> wrote:

w teorii: mc donalds, żabki, saloniki prasowe empik
w praktyce bywa różnie bo nie wszędzie są w w/w miejscach termianale
albo obsługa nie umie ich poprawnie obsługiwać.

W mcdonalds przynajmniej w Warszawie generalnie to działa,
aczkolwiek raz kasjerka nie była obeznana jak to działa,
a w kilku innych razach terminal odrzucał transakcje co ciekawe jak prosiłem o użycie innego czytnika stojącego przy kasie
obok to transakcja przebiegała pomyślnie. Coś mają nie tak z czytnikami
zbliżeniowymi albo z terminalami? Nie wiem czemu w obrębie jednego
lokalu niektóre akceptowały, a inne nie.

--
gs

Data: 2010-03-21 20:01:20
Autor: corner

Użytkownik "Grzegorz S" <gs@sgh.waw.pl> napisał w wiadomości news:0T6p85m9IkvqNca3.gs20787akson.sgh.waw.pl...

[...]

Może jakiś kabelek nie łączył? Oni mają duży ruch, a te wszystkie czytniki i PIN-pady leżą po prostu na ladzie.

Data: 2010-03-21 23:34:23
Autor: Pete
W dniu 20.03.10 17:46, dizel pisze:
[...]

w teorii: ... żabki...

Dodatkowo, w żabce za płatność PP jest cola 1l za 0,01 PLN :)

--
Pete

czy udało wam się zapłacić bezstykowo debetówką zbliżeniową?