czy urząd skarbowy ma wgląd do operacji na moim prywatnym koncie

Data: 2009-03-09 20:38:30
Autor: SDD
czy urząd skarbowy ma wgląd do operacji na moim prywatnym koncie

Użytkownik " adam" <zyrtec9@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp362v$riq$1inews.gazeta.pl...

mozliwe, bo wszystko wykonane. Wtedy klient powiedział, że chce zwrotu kasy
które wpłacił przelewem bankowym na moje prywatne konto albo podaje mnie do
Urzędu Skarbowego że robię bez podatków.

Mniej konkretna uwaga. Co Ci strzelilo do glowy, by - nie majac zarejestrowanej DG - przyjmowac kase na konto?
Tylko z lapy do lapy!

Pozdrawiam
SDD

czy urząd skarbowy ma wgląd do operacji na moim prywatnym koncie