czy urząd skarbowy ma wgląd do operacji na moim prywatnym koncie

Data: 2009-03-09 21:04:08
Autor: SDD
czy urząd skarbowy ma wgląd do operacji na moim prywatnym koncie

Użytkownik " adam" <zyrtec9@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp362v$riq$1inews.gazeta.pl...

które wpłacił przelewem bankowym na moje prywatne konto albo podaje mnie do
Urzędu Skarbowego że robię bez podatków.

Na Twoim miejscu powaznie zastanowilbym sie nad opcja oddania kolesiowi jednak tej kasy.
Niech to bedzie kosztowna nauczka na prszyszlosc - ale mniej kosztowna niz ewentualne boje z US.
Oczywiscie zakladajac, ze gosciu nie jest swinia do kwadratu i nie bedzie Ci chcial smrodzic pomimo zwrotu kasy - tak, dla zasady.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-10 04:39:27
Autor: kredytywkarpaczu
> [...]

Na Twoim miejscu powaznie zastanowilbym sie nad opcja oddania kolesiowi jednak tej kasy. Niech to bedzie kosztowna nauczka na prszyszlosc - ale mniej kosztowna niz > ewentualne boje z US.

a jakby teraz natentychmiast złozyć jakiegoś pita i zapłacić np. 20% podatku
od 80% zamówienia (działalność wykonywana osobiście) a kontrahentowi rzucić
w twarz potwierdzenie z pieczątką US i najbezczelniej w świecie powiedzieć
zleceniodawcy: "czyżbyś złodzieju myślał że jestem tak samo nieuczciwy jak ty?
Mnie by nawet przez myśl nie przeszło oszukać urząd skarbowy!"

korzyść z rozwiązania jest taka, że płaci się tylko kilkanaście procent podatku zamiast zwracać całość kasy.

zakładam że kontrahent nie wie ile stolarz miał zamówień w ciągu ostatniego roku.

--

czy urząd skarbowy ma wgląd do operacji na moim prywatnym koncie