czy w Heyah środki nie kończą się z okresem waż nosci?

Data: 2009-04-01 09:40:38
Autor: alojzy.zakalec
czy w Heyah środki nie kończą się z okresem waż nosci?
Czy w Heyah jak okres ważności konta na wychodzące minie  a potem się
znów doładuje to poprzednie środki nadal będą?

Przekopałem ten ich portal i pomimo tony różnych bzdur tego co
najważniejsze tam nie ma...

Data: 2009-04-01 10:46:49
Autor: BearBag
czy w Heyah środki nie kończą się z okresem ważnosci?

Czy w Heyah jak okres ważności konta na wychodzące minie  a potem się
znów doładuje to poprzednie środki nadal będą?

era/heyah nie kasuja kasy nigdy (az do wygasnienia numeru).

Data: 2009-04-02 02:01:32
Autor: alojzy.zakalec
On Apr 1, 7:46 pm, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:
> Czy w Heyah jak okres ważności konta na wychodzące minie  a potem się
> znów doładuje to poprzednie środki nadal będą?

era/heyah nie kasuja kasy nigdy (az do wygasnienia numeru).

fajnie!  tylko dlaczego nigdzie nie jest o tym napiane? np. w faq dot.
doładowań?

Data: 2009-04-02 15:01:08
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik alojzy.zakalec@gmail.com napisał:
[...]

Żeby ludziki częściej doładowywały ;-)?

Przemek

Data: 2009-04-05 16:32:35
Autor: W I A D Z I U
czy w Heyah środki nie kończą się z okresem ważnosci?

Czy w Heyah jak okres ważności konta na wychodzące minie  a potem się
znów doładuje to poprzednie środki nadal będą?

Ja podam jeszcze cos o czym pewnie tez nigdzie nie jest napisane, ze majac zablokowane polaczenia wychodzace i  zerowe konto, np. doładowujac za 5 PLN mozna nadal korzystac z internetu dopóki az nie skonczy sie callkowita waznosc karty lub do ponownie zerowego konta.....
a apropo powiem, ze łaczac sie w ten sposob czesto przerywa mi sesje i to jest bardo wkurzajace....
byc moze jest to spowodowane wlasnie zablokowanymi polączeniami wychodzacymi, bo wczesniej raczej wszystko dzilalo normalnie....
Pozdrawiam

czy w Heyah środki nie kończą się z okresem waż nosci?