czy w Heyah środki nie kończą się z okresem ważnosci?

Data: 2009-04-05 16:32:35
Autor: W I A D Z I U
czy w Heyah środki nie kończą się z okresem ważnosci?

Czy w Heyah jak okres ważności konta na wychodzące minie  a potem się
znów doładuje to poprzednie środki nadal będą?

Ja podam jeszcze cos o czym pewnie tez nigdzie nie jest napisane, ze majac zablokowane polaczenia wychodzace i  zerowe konto, np. doładowujac za 5 PLN mozna nadal korzystac z internetu dopóki az nie skonczy sie callkowita waznosc karty lub do ponownie zerowego konta.....
a apropo powiem, ze łaczac sie w ten sposob czesto przerywa mi sesje i to jest bardo wkurzajace....
byc moze jest to spowodowane wlasnie zablokowanymi polączeniami wychodzacymi, bo wczesniej raczej wszystko dzilalo normalnie....
Pozdrawiam

czy w Heyah środki nie kończą się z okresem ważnosci?