czy w MeritumBank można ustawiać limity na karcie debetowej Visa?

Data: 2011-06-19 18:52:24
Autor: Miernik
czy w MeritumBank można ustawiać limity na karcie debetowej Visa?
Czy na karcie debetowej Visa Standard w Meritum Bank:
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/karty/karta-debetowa
można ustawiać limity transakcji innych niż gotówkowe?

Czyli na przykład w szczególności czy mogę sobie ustawić limit
transakcji w POS/Internet na 0 PLN?

Albo inne podejście: czy jeżeli wyrobię sobię kartę debetową do konta
Meritum konto Celowe, to czy da się w jakiś sposób zablokować
możliwość wydania/wypłacenia tych pieniędzy kartą, do czasu
odblokowania przez system www?

Oczywiście przelanie na Zarabiające odpada, bo tam oprocentowanie 0%.

Bo zauważyłem w systemie że da się wyrobić kartę do Celowego, ale
zastanawiam się czy da się jakoś zabezpieczyć przed przypadkowym
wydaniem.

I czy na karcie Visa wydanej do Celowego będzie naliczany bonus 4% za
zakup paliwa?

Prosze o odpowiedź osoby które wiedzą z doświadczenia, a nie tylko z
teorii.

czy w MeritumBank można ustawiać limity na karcie debetowej Visa?