czy w Play jest ...

Data: 2010-02-01 13:08:34
Autor: adresss
czy w Play jest ...
czy w Play jest usluga polegajaca na otrzymaniu sms'a z numerem osoby
dzwoniacej do nas, jak bylismy niedostepni/zajeci itp. Mam takie cos w
Plusie i chcialbym to miec takze w Play (zamierzam sie przeniesc).

--
ThinkXtra

Data: 2010-02-01 13:14:04
Autor: SDD
czy w Play jest ...

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:bvgdm5lblmeh82u25qkfrjth0cvaqu4lp74ax.com...
czy w Play jest usluga polegajaca na otrzymaniu sms'a z numerem osoby
dzwoniacej do nas, jak bylismy niedostepni/zajeci itp.

Oczywiscie, ze jest

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-01 13:16:58
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
czy w Play jest ...
On 2010-02-01 13:14, SDD wrote:
Uzytkownik<adresss@poczta.pl>  napisal w wiadomosci
czy w Play jest usluga polegajaca na otrzymaniu sms'a z numerem osoby
dzwoniacej do nas, jak bylismy niedostepni/zajeci itp.

Oczywiscie, ze jest

Z tym, że jest to SMS klasy 0, więc nie do użytku, poza przeczytaniem. Nie oddzwonisz na podany tam numer

Data: 2010-02-01 14:38:13
Autor: SDD
czy w Play jest ...

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hk6gnu$7m3$1news.onet.pl...

Z tym, że jest to SMS klasy 0, więc nie do użytku, poza przeczytaniem. Nie oddzwonisz na podany tam numer

A jak by tak go zapisac?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-01 13:49:02
Autor: Jakub Danecki
czy w Play jest ...
SDD wrote:
> Z tym, że jest to SMS klasy 0, więc nie do użytku, poza
> przeczytaniem. Nie  oddzwonisz na podany tam numer
A jak by tak go zapisac?
WTW jak masz odpowiedni telefon.

Jakub

Data: 2010-02-01 16:09:48
Autor: GS
czy w Play jest ...
SDD wrote:
> Z tym, że jest to SMS klasy 0, więc nie do użytku, poza
> przeczytaniem. Nie  oddzwonisz na podany tam numer
A jak by tak go zapisac?
WTW jak masz odpowiedni telefon.

Jakub

lub co¶ do zapisania pod ręk± ;-)
Albo ćwiczyć pamięć ;-)

pzdr
GS

Data: 2010-02-01 16:55:19
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
czy w Play jest ...
On 2010-02-01 16:09, GS wrote:
> Z tym, że jest to SMS klasy 0, więc nie do użytku, poza
> przeczytaniem. Nie oddzwonisz na podany tam numer
> [...]

Albo w ogóle nie czytać :-)
Czyli generalnie, usługa jest, a jakoby jej nie było.

Data: 2010-02-03 17:29:56
Autor: uzytkownik
czy w Play jest ...
W dniu 2010-02-01 13:08, adresss@poczta.pl pisze:
czy w Play jest usluga polegajaca na otrzymaniu sms'a z numerem osoby
dzwoniacej do nas, jak bylismy niedostepni/zajeci itp. Mam takie cos w
Plusie i chcialbym to miec takze w Play (zamierzam sie przeniesc).

jest ale jak to w playu działa kiedy i jak chce... czasem info przychodzi po kilku godzinach a czasem wcale. Nigdy nie zdarzyło mi się abym otrzymał w miarę szybko po zalogowaniu do sieci. W ORANGE działało bezbłędnie.

czy w Play jest ...