czy w citi mozna...

Data: 2010-11-14 11:23:46
Autor: mierzvoj
czy w citi mozna...
....zasilac konto direct co miesiac 1 500 PLN ze swojego konta oszczednosciowego (tez citi) i byc zwolnionym z oplaty? pozdro

Data: 2010-11-14 14:52:17
Autor: RobertS
czy w citi mozna...

....zasilac konto direct co miesiac 1 500 PLN ze swojego konta
oszczednosciowego (tez citi) i byc zwolnionym z oplaty? pozdro

na konto ma miesięcznie wpływać 1500 zł, nie widzę żadnych wykluczeń więc dlaczego nie?

RobertS

Data: 2010-11-14 15:23:32
Autor: bastek72
czy w citi mozna...
> ....zasilac konto direct co miesiac 1 500 PLN ze swojego konta
> oszczednosciowego (tez citi) i byc zwolnionym z oplaty? pozdro

na konto ma miesięcznie wpływać 1500 zł, nie widzę żadnych wykluczeń więc dlaczego nie?

mam wątpliwości co do rozumienia słów "konto" i 'rachunek" przez citki

odnoszę (błędne lub prawidłowe) wrażenie że dla citków konto składa się
z jednego lub więcej rachunków. Jeśli więc citki (pracownicy citibanku) traktują rachunek oszczędnościowy nie jako odrębny byt ale wyłącznie jako fragment czy kawałek konta osobistego - warunek wpływu nie zostałby spełniony.

Nie twierdzę że mam rację, twierdzę że to trzeba zweryfikować. druga uwaga: do takiego traktowania ("raz w miesiącu przelać aby tylko
odczepili się i nie pobrali opłaty") używałbym "superoszczędnościowego"
które "super" jest tylko w nazwie (z powodu idiotycznego zapisu o utracie
odsetek za miesiąc w którym dokonano przelewu. Skoro więc rachunek superoszczędnościowy nie nadaje sie do oszczędzania - niech służy tylko do redukcji opłat za prowadzenie, a jeśli pojawiłaby sie
potrzeba rzeczywistego oszczędzania - wtedy pieniądze leżałyby na odrębnym
rachunku oszczędnościowym (który szkoda "marnować" tylko na redukcję opłat).

--

czy w citi mozna...