czy w parlamencie nie będzie lewicy?

Data: 2015-10-26 09:39:25
Autor: T.
czy w parlamencie nie będzie lewicy?
W dniu 2015-10-26 o 03:26, jsen@op.pl pisze:

cały czas trąbią o tym w tv; głupie chyba jakieś.
jeszcze dodatkowo mówią następne głupoty, że PO zapewne przejmie jej,
nawet nie elektorat, ale niszę ideową - głupie chyba jakieś;
PO nigdy nie miała nic wspólnego ani ze zrozumieniem solidarności społecznej,
ani ze zrównoważeniem między "panem a poddanym" i "poddanym a panem" jednocześnie.

wracając do tytułowego pytania. otóż zarówno PIS, jak i ugrupowanie Kukiz,
są właśnie związkami prawicowo-lewicowymi w najlepszym wydaniu;
być może wreszcie będzie ktoś, kto ma zbliżone do mnie poglądy
(przepraszam za nutę, jak to ująć, chwalipięctwa?), więc oczywiście się cieszę.
zwłaszcza, że PIS, a właściwie jarosław, zapowiedział, że będzie wysłuchiwał
głosów opozycji. oby tylko nie spieprzyli szansy, którą dał im chyba sam
Bóg.

jacek

Generalnie to lewica zawsze będzie w Sejmie - nazwa bierze się stąd, że siedzą po lewej stronie :-)

A tak poważnie - jeśli masz na myśli sprawy socjalne, to te ma w dużej mierze PiS. Jeśli bardziej masz na myśli lewactwo (te wszelkie homosprawy itp.), to PO jak najbardziej popiera wszelkie nowinki ze współżyciem z kozami włącznie.
T.

Data: 2015-10-26 06:45:21
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 26 października 2015 09:40:00 UTC+1 użytkownik T.. napisał:
> [...]

A tak poważnie - jeśli masz na myśli sprawy socjalne, to te ma w dużej mierze PiS. Jeśli bardziej masz na myśli lewactwo (te wszelkie homosprawy itp.), to PO jak najbardziej popiera wszelkie nowinki ze współżyciem z kozami włącznie.

oczywiście, że chodziło mi o rozwiązania prospołeczne.
te inne sprawy typu: femi, homo, gender,
tylko lewicy szkodzą.
co do nowinek, o których wspominasz,
to dla mnie, kto ma odwagę i fantazję,
to może we swym własnym domu, choćby z krokodylem się kochać.
i zostać nawet "jeźdźcem bez głowy" na własne życzenie:)
jednak kiedy homosie chcą maszerować sobie ulicą
i jeszcze wymagają, bym się uśmiechał i bił im brawo,
to lekka przesada.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2015-10-26 08:09:32
Autor: bronek.tallar
 użytkownik js...@op.pl napisał:

oczywiście, że chodziło mi o rozwiązania prospołeczne.

Pro społeczne? Albo PIS albo SLD, ups ich już nie ma.
Do rządzenia albo komuch albo pis, inaczej nędza,
zawsze tak twierdziłem i zdaje się dalej aktualne.

Data: 2015-10-26 08:06:33
Autor: bronek.tallar
użytkownik T. napisał:

to PO jak najbardziej popiera wszelkie nowinki ze współżyciem z kozami włącznie.
T.

To nieprawda, sodomici położyli nawet lache na PO i Brąka zgodę,
argumentowali tak: skoro PO i tak nic nie załatwiła dla nas,
poprzemy pis, przynajmniej robota będzie. Tak było przed wyborami
prezydenckimi, a jak przed ostatnimi - nie wiem.

czy w parlamencie nie będzie lewicy?