czy w parlamencie nie będzie lewicy?

Data: 2015-10-25 19:26:13
Autor: jsen
czy w parlamencie nie będzie lewicy?

cały czas trąbią o tym w tv; głupie chyba jakieś.
jeszcze dodatkowo mówią następne głupoty, że PO zapewne przejmie jej,
nawet nie elektorat, ale niszę ideową - głupie chyba jakieś;
PO nigdy nie miała nic wspólnego ani ze zrozumieniem solidarności społecznej,
ani ze zrównoważeniem między "panem a poddanym" i "poddanym a panem" jednocześnie.

wracając do tytułowego pytania. otóż zarówno PIS, jak i ugrupowanie Kukiz,
są właśnie związkami prawicowo-lewicowymi w najlepszym wydaniu;
być może wreszcie będzie ktoś, kto ma zbliżone do mnie poglądy
(przepraszam za nutę, jak to ująć, chwalipięctwa?), więc oczywiście się cieszę. zwłaszcza, że PIS, a właściwie jarosław, zapowiedział, że będzie wysłuchiwał
głosów opozycji. oby tylko nie spieprzyli szansy, którą dał im chyba sam
Bóg.

jacek

pod spodem zostawiam tekst, który jakoś mi się wkleił, po naciśnięciu jakichś tam klawiszy; nie wiem, co ma wspólnego z ty, co napisałem, ale skoro to jest przypadek, i skoro nie bardzo wierze w przypadki, to pewnie coś znaczy.

..
..
..

Mówi się, że T. Edison wynalazł żarówkę, ale tak naprawdę to wynalazł cały elektryczny system oświetleniowy, jak: generator elektryczny, projektor obrazu ruchomego, fonograf. Koordynował filmy z dźwiękiem fonograficznym, stworzył pierwszą multimedialną prezentację światową.

W rzeczywistości odbył tylko trzy miesiące formalnego wykształcenia.. Do szkoły poszedł po raz pierwszy w wieku ośmiu lat. Nie okazała się ona jednak dobrym wyjściem, ponieważ uznano go w niej za powolnego ucznia, głupka i tumana. Nauczyciel, którego denerwowało, że zadaje zbyt dużo pytań nazywał go tumanem. W takiej sytuacji matka zdecydowała wraz z ojcem kontynuować naukę małego Edisona w domu. Zdolności pedagogiczne mamy Thomasa zadziałały tak dobrze, że nie mogła zapanować nad jego głodem nauki. Czytanie stało się pasją Edisona. Jako dziesięciolatek czytał na równi magazyny naukowe z różnych dziedzin z powieściami. Będąc dorosłym, kontynuował taki rodzaj pogłębiania wiedzy, spędzając całe dnie w bibliotece.

nazywany był w szkole przez nauczycieli tumanem i głupkiem.
Edison

Data: 2015-10-25 23:33:59
Autor: Marek
Am Montag, 26. Oktober 2015 03:26:13 UTC+1 schrieb js...@op.pl:
[...]

.
.
.

[...]

Wynalazl tez fotel elektryczny.

Data: 2015-10-26 01:27:04
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 26 października 2015 07:34:00 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

Wynalazl tez fotel elektryczny.

Zły wynalazek?! B. dobry IMHO. Jesteś wyjątkowo poprawny EU-polityczne!! Tymczasem, przyjmij "uchodźców" pod swój dach, wyruchają Ci Kobitę i Córki (o ile posiadasz), ale co tam...  My , Europejczycy rozumiemy Wasze problemy, Pani Makrela, to ta Pani z Germany, zaprasza Was do siebie. Do siebie? Proszę jego mać podać konkretny adr. I nie pierdolić o dywersyfikacji złamasów na inne kraje EU. Najpierw posrane niemce rozliczcie rozpiździel jakiście zrobili parę lat temu(2WŚ). I JegoMać nie pouczać, bo pierwszemu napotkanemu niemcu w mojej okoli jebnę w pysk!!

Data: 2015-10-26 03:55:35
Autor: Marek
Am Montag, 26. Oktober 2015 09:27:06 UTC+1 schrieb Stachu Chebel:
> [...]

Zły wynalazek?! B. dobry IMHO. Jesteś wyjątkowo poprawny EU-polityczne!! Tymczasem, przyjmij "uchodźców" pod swój dach, wyruchają Ci Kobitę i Córki (o ile posiadasz), ale co tam...  My , Europejczycy rozumiemy Wasze problemy, Pani Makrela, to ta Pani z Germany, zaprasza Was do siebie. Do siebie? Proszę jego mać podać konkretny adr. I nie pierdolić o dywersyfikacji złamasów na inne kraje EU. Najpierw posrane niemce rozliczcie rozpiździel jakiście zrobili parę lat temu(2WŚ). I JegoMać nie pouczać, bo pierwszemu napotkanemu niemcu w mojej okoli jebnę w pysk!!

A czy ja napisalem, ze to zly wynalazek ?
Nie bij piany bezsensownie.

Data: 2015-10-26 07:44:05
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 26 października 2015 11:55:36 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

A czy ja napisalem, ze to zly wynalazek ?
Nie bij piany bezsensownie.

marku, każdy wynalazek służący wyłącznie do zabijania ludzi jest zły.
i nie trzeba być politycznie poprawnym, czy niepoprawnym, aby to zauważyć.

jacek

Data: 2015-10-26 08:03:42
Autor: bronek.tallar
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Najpierw posrane niemce rozliczcie rozpiździel jakiście zrobili parę lat temu(2WŚ).

PL dostała ziemie zachodnie jako rekompensatę,
a o resztę idź do Gomułki który w imieniu PRL zrzekł się roszczeń, było wałkowane wielokrotnie i dokumenty są.

Inni tak głupi nie byli, zdaje sie UK ostatnią ratke za
1WS!!! otrzymali zupełnie niedawno. Komuch Gomuła
uniósł się honorem i Polska straciła.

Data: 2015-10-26 20:25:41
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-10-26 o 16:03, bronek.tallar@gmail.com pisze:
[...]

Tak naprawdę to mamy niewyrównane rachunki z Rosją która napadła na Polskę i po 2WS przejęła tereny wschodnie. Kto pójdzie do Putina ze skargą?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-10-26 22:40:53
Autor: boukun
"Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> schrieb im Newsbeitrag news:n0luni$m4q$1node1.news.atman.pl...
[...]

Chcialbys i ziemie na wschodzie i na zachodzie?

boukun

Data: 2015-10-27 06:01:41
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 20:25 Piotr Rezmer <konta@doman.pl> pisze:

[...]

Prezydent na czele husarii.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 09:51:01
Autor: Lord Donald
czy w parlamencie nie będzie lewicy?
Problem w tym że jak dostaną 6tys miesięcznie i mieszkanie za darmo, to znajdą się Polki, które same będą im nastawiać żeby lepiej żyć, Polak będzie musiał przypierdalać i płacić ogromne podatki aby tamtym spełnił się europejski sen.

Data: 2015-10-26 07:15:38
Autor: LeonKame
czy w parlamencie nie będzie lewicy?
Klasa robotnicza wyemigrowala to i nie ma lewicy.
Zostalo scierwo ktore glosowalo na PIS i facetow w czerni.

Data: 2015-10-26 07:59:48
Autor: bronek.tallar
użytkownik LeonKame napisał:
Klasa robotnicza wyemigrowala to i nie ma lewicy.
Zostalo scierwo ktore glosowalo na PIS i facetow w czerni.

Pseudo lewica została wyautowana przez palikota, senyszyn
i środe. Można było się spodziewać, co wybory to -5%.
Tak czy inaczej, historia koło zatoczy.

Mnie ciekawią zapiski Oleksego które miały być wydane, ale jakoś
cicho o nich.

Data: 2015-10-26 12:21:28
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 26 października 2015 15:59:48 UTC+1 użytkownik bronek...@gmail.com napisał:
> [...]

Pseudo lewica została wyautowana przez palikota, senyszyn
i środe. Można było się spodziewać, co wybory to -5%.

palikot, senyszyn i środa - takie trio wykończyłoby każdą formację,
która zechciałaby ich przygarnąć. brrr - straszni ludzie.

Mnie ciekawią zapiski Oleksego które miały być wydane, ale jakoś
cicho o nich.

nigdy nie byłem za lewicą, ale Oleksy był zawsze taki jakiś sympatyczny
i naturalny, że sporo prawdy ujrzałoby światło dzienne.
tylko czy układ na to pozwoli...

jacek

Data: 2015-10-27 06:00:31
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 20:21 <jsen@op.pl> pisze:

> [...]

nigdy nie byłem za lewicą, ale Oleksy był zawsze taki jakiś sympatyczny
i naturalny, że sporo prawdy ujrzałoby światło dzienne.

Eeeee, przecież Antoś z Krainy Deszczowców układowi nie przepuści.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 09:39:25
Autor: T.
W dniu 2015-10-26 o 03:26, jsen@op.pl pisze:

[...]

Generalnie to lewica zawsze będzie w Sejmie - nazwa bierze się stąd, że siedzą po lewej stronie :-)

A tak poważnie - jeśli masz na myśli sprawy socjalne, to te ma w dużej mierze PiS. Jeśli bardziej masz na myśli lewactwo (te wszelkie homosprawy itp.), to PO jak najbardziej popiera wszelkie nowinki ze współżyciem z kozami włącznie.
T.

Data: 2015-10-26 06:45:21
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 26 października 2015 09:40:00 UTC+1 użytkownik T.. napisał:
> [...]

A tak poważnie - jeśli masz na myśli sprawy socjalne, to te ma w dużej mierze PiS. Jeśli bardziej masz na myśli lewactwo (te wszelkie homosprawy itp.), to PO jak najbardziej popiera wszelkie nowinki ze współżyciem z kozami włącznie.

oczywiście, że chodziło mi o rozwiązania prospołeczne.
te inne sprawy typu: femi, homo, gender,
tylko lewicy szkodzą.
co do nowinek, o których wspominasz,
to dla mnie, kto ma odwagę i fantazję,
to może we swym własnym domu, choćby z krokodylem się kochać.
i zostać nawet "jeźdźcem bez głowy" na własne życzenie:)
jednak kiedy homosie chcą maszerować sobie ulicą
i jeszcze wymagają, bym się uśmiechał i bił im brawo,
to lekka przesada.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2015-10-26 08:09:32
Autor: bronek.tallar
 użytkownik js...@op.pl napisał:

oczywiście, że chodziło mi o rozwiązania prospołeczne.

Pro społeczne? Albo PIS albo SLD, ups ich już nie ma.
Do rządzenia albo komuch albo pis, inaczej nędza,
zawsze tak twierdziłem i zdaje się dalej aktualne.

Data: 2015-10-26 08:06:33
Autor: bronek.tallar
użytkownik T. napisał:

to PO jak najbardziej popiera wszelkie nowinki ze współżyciem z kozami włącznie.
T.

To nieprawda, sodomici położyli nawet lache na PO i Brąka zgodę,
argumentowali tak: skoro PO i tak nic nie załatwiła dla nas,
poprzemy pis, przynajmniej robota będzie. Tak było przed wyborami
prezydenckimi, a jak przed ostatnimi - nie wiem.

Data: 2015-10-26 12:25:51
Autor: the_foe
[...]

żarówkę usprawnił na tyle, ze nadawała się do powszechnego użycia. Generator elektryczny jego konstrukcji był beznadziejny, nikt go dziś nie używa, projektor wynalezli bracia Lumiere, a kamerę Louis Le Prince. Jedynym bezprzecznie wynalazkiem który można przypisać Edisonowi to fonograf. Raczej był trollem patentowym, który brał istniejące wynalazki, zmieniał nieco ich sposób działania a potem promował nieraz wbrew zdrowemu rozsądkowi (patrz: prąd stały)

--
@foe_pl

Data: 2015-10-26 16:03:28
Autor: Zenek Kapelinder
czy w parlamencie nie będzie lewicy?
Może nie chcieli żeby być w Sejmie. Swoja część ze schedy po PRL wzieli, wyprali, zalegalizowali. Dla głupich dziesięciu tysięcy nie będą tam siedzieli i czas marnowali. Oczywiście mowa o lewicy rodem z PRL. Nowo przyjęte lewicowe mięso armatnie się nie liczy. Dzisiaj nikt im nic nie zrobi. Wszystko się dawno przedawnilo. Od wielu lat nie rządzili to i pretensji nikt do nich nie będzie mógł mieć jak by się cos teraz wyjebalo.

Data: 2015-10-26 16:05:22
Autor: Marek
Am Dienstag, 27. Oktober 2015 00:03:29 UTC+1 schrieb Zenek Kapelinder:
[...]

Jestes nacpany ?, czy zwykly swir ?

Data: 2015-10-26 16:38:35
Autor: Zenek Kapelinder
czy w parlamencie nie będzie lewicy?
Jak jesteś mądry i nie nacpany to daj jeden powód dla którego chcieli by być w sejmie. Jeśli czerwone ubeckie kundle wyprowadziły się z sejmu to znaczy ze różowo nie jest. A sposób z podwyzkami cen na życzenie publiczności jest ograny.

Data: 2015-10-27 11:41:23
Autor: krys
Zenek Kapelinder wrote:

Jak jesteś mądry i nie nacpany to daj jeden powód dla którego chcieli by
być w sejmie. Jeśli czerwone ubeckie kundle wyprowadziły się z sejmu to
znaczy ze różowo nie jest.

Powiadasz, że okręt tonie i szczury się ewakuują?
Coś w tym może być.
J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-10-27 04:40:32
Autor: Zenek Kapelinder
czy w parlamencie nie będzie lewicy?
Nie wiem czy tonie. W Polsce ludzie głupi. Szybko dają się skręcić. Pokomunistyczna lewica ma dość kasy żeby wygrać każde wybory a od wielu lat w cieniu siedzą, tak jak by czegoś pilnowali. Wyobraź sobie za za dwa lata dopadnie Polskę kryzys. Czy ktoś go skojarzy ze stara PZPRowska gwardia?

Data: 2015-10-27 15:40:33
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 12:40 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

To Antoś Policmajster z Krainy Deszczowców da im popalić.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 08:19:32
Autor: Zenek Kapelinder
czy w parlamencie nie będzie lewicy?
Chuja im zrobi, a jak by podskoczył to będzie miał wypadek. Lepper podskkiwal to jego ostatnie słowa brzmiały "panowie po wam ten sznur". Rywin wolał do pierdla pójść niż powiedzieć kim były nie zidentyfikowane osoby. Czerwona zaraza nigdy w tańcu się nie pierdolila i nie pierdoli.

Data: 2015-10-28 06:16:54
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 16:19 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Eeee, tyle żyje bezwypadkowo to i dalej pociągnie, psychola nikt nie ruszy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 00:43:54
[...]