czy w play pracuja powazni ludzie?

Data: 2011-12-21 00:20:12
Autor: .oOo.oOo.oOo.
czy w play pracuja powazni ludzie?
witam,
planouje/planowalem przejscie z tm do playa. zalozylem sobie abo w wys max 100pln. znalazlem za 89pln w play 850min do wszystkich, stan darmowy itd. mysle sobie przeniose numer, bo w tm po x latach, proponuja za 99pln 550min z darmowymi do tm i stacjonarnych... i telefonem drozszym niz dla klienta z ulicy. dogadalem sie z playem dostalem jeszcze -25% na abo na caly okres umowy + jakis tam rabat na pierwsze trzy miesiace. telefon co prawda (galaxy s+) w cenie 367pln, ale cos za cos. "w poniedzialek 12.12 wysylyamy do pana przesylke z telefonem oraz dokuemntami"
w srode nadal nie ma kuriera, w piatek rowniez.
dzwonie w ostatni poniedzialek i sie pytam o co chodzi:
- "w systemie jest informacja ze oczekuje na podpisanie dokumentow przez klienta"
- "jak mam podpisac, jak nic do mnie nie przyszlo?"
- "nie wiem, prosze pana, ale taka mam tu informacje"
- "jakim kuerierm zostala nadana przesylka i czy moge otrzymac nr listu?"
- "nie mam tu takiej informacji, ale proponuje aby pan poszedl do jakiegos naszego punktu i tam ponownie zlozyl wniosek o przenisienie numeru"
- "ale w punkcie nie dostane dodatkowego rabatu w postaci 25%"
- "to w takim razie, ja tu zaloze zgloszenie w celu wyjasnienia sytuacji, czas oczekiwania to 7 dni, ale najczesciej jest to max. 2 dni robocze"

czy to jest standard w tej firmie?

Data: 2011-12-21 00:27:10
Autor: Piotr M
czy w play pracuja powazni ludzie?
Tak.
Pracuj± powa¿ni ludzie.

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To ca³kiem proste. To pieni±dze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-12-21 14:45:35
Autor: Tomaszek
czy w play pracuja powazni ludzie?
W dniu 2011-12-21 00:27, Piotr M pisze:
Tak.
Pracuj± powa¿ni ludzie.

O¶mielam siê z tob± nie zgodziæ. Nie mam podstaw, ¿eby wierzyæ w to co napisa³e¶, ale jak czym¶ to poprzesz to siê zastanowiê;)

Data: 2011-12-21 09:27:25
Autor: Amir
> [...]
- "to w takim razie, ja tu zaloze zgloszenie w celu wyjasnienia sytuacji, czas oczekiwania to 7 dni, ale najczesciej jest to max. 2 dni robocze"

TO dopiero pocz±tek, bêdzie weselej
u mnie po¼niej rachunki za po³aczenia w platy po 800z³ przychodzi³y.
Reklamacji nie uznali, dopiero jak sprawê do UKE kierowa³em, po 3 miesi±cach jak
juz telefon od³aczyli to nast±pi³a nag³a zmiana stanowiska :)

Poczytaj archiwum grupy

Data: 2011-12-22 01:03:45
Autor: .oOo.oOo.oOo.
W dniu 21-12-2011 09:27, Amir pisze:
> [...]
- "to w takim razie, ja tu zaloze zgloszenie w celu wyjasnienia sytuacji,
czas oczekiwania to 7 dni, ale najczesciej jest to max. 2 dni robocze"

TO dopiero pocz�tek, b�dzie weselej
u mnie po�niej rachunki za po�aczenia w platy po 800z� przychodzi�y.
Reklamacji nie uznali, dopiero jak spraw� do UKE kierowa�em, po 3 miesi�cach
jak
juz telefon od�aczyli to nast�pi�a nag�a zmiana stanowiska :)

Poczytaj archiwum grupy

u mnie prawdopodobnie w ogole nie dojdzie do podpisania umowy.

Data: 2011-12-22 11:02:15
Autor: mz
czy w play pracuja powazni ludzie?
Są tani jak dla mnie i dają dużo minut, których nie jestem w stanie wygadac ale stan obsługi w BOKu to zazwyczaj żenada.

Data: 2011-12-22 11:49:48
Autor: .oOo.oOo.oOo.
W dniu 22-12-2011 11:02, mz pisze:
Są tani jak dla mnie i dają dużo minut, których nie jestem w stanie
wygadac ale stan obsługi w BOKu to zazwyczaj żenada.

....i stwarzaja poczucie sieci dla elity, do ktorej ciezko sie dostac ;]

Data: 2011-12-22 20:14:23
Autor: .oOo.oOo.oOo.
W dniu 22-12-2011 11:49, .oOo.oOo.oOo. pisze:
[...]

a teraz cos ekstra:

"Nr zgłoszenia: xxxxxxxx
Data wpłynięcia do P4: xxx
Data zamknięcia zgłoszenia: xxx

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące migracji, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 22 grudnia 2011 roku.

W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę przeprosić za niezrealizowanie zamówienia zgodnie z Pana dyspozycją. Mam nadzieję, iż następny wniosek o przeniesienie Pana numeru do naszej sieci zostanie rozpatrzony pozytywnie.

W ramach rekompensaty chciaÅ‚bym przyznać Panu 30 minut do wszystkich sieci na okres 3 miesiÄ™cy. W momencie, jeżeli przeniesie Pan już  numer do naszej sieci prosiÅ‚bym o kontakt z Biurem ObsÅ‚ugi i powoÅ‚anie siÄ™ na numer zgÅ‚oszenia: xxxxxxxx. Wówczas rekompensata zostanie przyznana zgodnie z Okresem Rozliczeniowym na Pana koncie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem
xxxxxx xxxx"

uwaga: oczywiscie rabatu w wysokosci 25 czy tam 20% na caly okres umowy nie ma i nie bedzie... bo Pan nie moze czegos takiego dac. sladu po zamowieniu nie ma w systemie :) a w piatek jeszcze byl status "oczekuje na podpisanie dokumentow"

jednym zdaniem: jakikolwiek kontakt ze strony tej firmy, to zawracanie dupy i strata czasu.

Data: 2011-12-22 20:40:10
Autor: JoteR
".oOo.oOo.oOo." napisał:

uwaga: oczywiscie rabatu w wysokosci 25 czy tam 20% na caly okres
umowy nie ma i nie bedzie... bo Pan nie moze czegos takiego dac.

Pan/Pani nie może ci tego dać albo nie dać. Te 20,2 % rabatu dla taryfy
"Super MNP Stan Darmowy 99" wynika wprost z regulaminu i nie zależy
od mocy Pana/Pani. Idź jak biały człowiek do salonu, przeczytawszy wpierw
regulamin
http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_SuperMNP_Stan_Darmowy.pdf
i dostaniesz dokładnie to samo minus półroczne 100 minut do wszystkich.

JoteR

Data: 2011-12-22 22:31:04
Autor: .oOo.oOo.oOo.
W dniu 22-12-2011 20:40, JoteR pisze:
".oOo.oOo.oOo." napisał:

[...]

przenoszac z "biznesu" musze do "biznesu", nie moge skorzystac z planu dla indywidualnych.

Data: 2011-12-26 12:18:32
Autor: Marcin Kocur
czy w play pracuja powazni ludzie?
Osoba .oOo.oOo.oOo. napisa³a na pl.misc.telefonia.gsm:

czy to jest standard w tej firmie?

Tak. Ale od takich problemów maj± jeszcze dodatkowo ludzi:
http://blogplay.pl/category/play4you/

Napisz tam, a problem zostanie rozwi±zany.

Marcin Kocur

Data: 2011-12-27 22:34:39
Autor: .oOo.oOo.oOo.
W dniu 26-12-2011 12:18, Marcin Kocur pisze:
[...]

nie, juz sie wyleczylem z playa. moze za nastepne 10 lat ;]

Data: 2011-12-29 01:55:36
Autor: Jingiel
czy w play pracuja powazni ludzie?

nie, juz sie wyleczylem z playa. moze za nastepne 10 lat ;]

te¿ ostatnio mia³em podobny dylemat.  Mam biznes w TM od 15 lat. Play próbowa³ mnie z³owiæ. Obiecywali gruszki na wierzbie, a potem siê wycofywali. Odpu¶ci³em. Pozosta³em w TM, tam dosta³em dodatkowe rabaty. Wole zap³aciæ ciut wiêcej i byæ traktowany normalnie.

Jingiel

czy w play pracuja powazni ludzie?