czy w sprawie tuska robisz za mazowieckiego i żakow skiego w sprawie towarzysza generała ?

Data: 2010-02-01 16:46:14
Autor: Mariusz Merta
czy w sprawie tuska robisz za mazowieckiego i żakow skiego w sprawie towarzysza generała ?
doskonale to będzie po przesłuchaniu w komsji w sprawie afery której
wg ciebie niema i nie było...

Mariusz Merta

Data: 2010-02-02 00:50:32
Autor: zbig
On 2 Lut, 01:46, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
doskonale to będzie po przesłuchaniu w komsji w sprawie afery której
wg ciebie niema i nie było...

Mariusz Merta

Nie oglądałem dyskusji po filmie bo przełączyłem się na Lisa. Nie wiem
więc za kogo mógłbym robić. Moim zdaniem Jaruzel powinien zostac
najpierw zdegradowany a potem wsadzony do końca jego marnego żywota do
pudła. Niestety nie może już dostać czapy a mu się należy.
Nigdy nie twierdziłem, że nie ma afery hazardowej.  Moim zdaniem jest
i trwa ona jeszcze od rządów SLD poprze PiS aż do PO. Tylko, że nie
zaszło przestępnstwo i afera sie rozejdzie po kościach.
Nb. moze ię okazać , że jedynym oskarżonym zostanie kamiński , który
też ma swoje za uszami. Dla mnie ta cała afera to były łowy na
Schetynę, ale ten nie dał sie podejść.
Co do Tuska w czwartek to jestem spokojny, że sobie poradzi,
zwłaszcza , że posłowie opozycji upojeni rwetesem medialnym, w którym
grają pierwsze skrzypce, zdają się już nie mieć czasu na porządne
przygotowanie się do przesłuchań.
Chlebowski dał sobie z nimi radę  a nawet i Drzewiecki

czy w sprawie tuska robisz za mazowieckiego i żakow skiego w sprawie towarzysza generała ?