czy w tej chwili jaki¶ bank poza mBankiem udostępnia SORBNET dla indywidualnych w Internecie?

Data: 2012-06-16 07:30:45
Autor: Miernik
czy w tej chwili jaki¶ bank poza mBankiem udostępnia SORBNET dla indywidualnych w Internecie?
Czy w tej chwili jaki¶ bank poza mBankiem udostępnia możliwo¶ć
przelewu SORBNET z kont osobistych klientów indywidualnych przez
Internet, dla kwot poniżej miliona PLN?

Data: 2012-06-16 09:33:10
Autor: luc
On 16 Cze, 16:30, Miernik <pub...@public.miernik.name> wrote:
Czy w tej chwili jaki¶ bank poza mBankiem udostępnia możliwo¶ć
przelewu SORBNET z kont osobistych klientów indywidualnych przez
Internet, dla kwot poniżej miliona PLN?

Multibank, Polbank

pzdrwm
luc

Data: 2012-06-17 00:14:21
Autor: Miernik
On Jun 16, 10:41 pm, "brum" <s...@na.berdyczow> wrote:
>Czy w tej chwili jaki bank poza mBankiem udost pnia mo liwo
>przelewu SORBNET z kont osobistych klient w indywidualnych przez
>internet, dla kwot poni ej miliona PLN?

citi, 30 pln

http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/konta/Tabela_Oplat_i_Prowizji_dla_kont.pdf

Ja tu widzę że 40 PLN (20 PLN z Citigold), i tylko u Doradcy w
CitiPhone oraz w Oddziale Banku (pytałem o SORBNET przez Internet).

Data: 2012-06-16 23:05:02
Autor: MarekZ
czy w tej chwili jaki¶ bank poza mBankiem udostępnia SORBNET dla indywidualnych w Internecie?
Użytkownik "Miernik"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:850ddd7c-8614-42a9-9f48-62567d6311e4@p27g2000vbl.googlegroups.com...

Oprócz tych powyżej także ING: 35 zł (10 zł od miliona w górę).

czy w tej chwili jaki¶ bank poza mBankiem udostępnia SORBNET dla indywidualnych w Internecie?