czy w tym laptopie jest potrzebny Intel Application Accelerator ?

Data: 2009-10-02 10:52:25
Autor: 1634Racine
czy w tym laptopie jest potrzebny Intel Application Accelerator ?
laptop compaq armada m700, procesor Mobile Intel Pentium IIIE,700 MHz. stary jest laptop.

                         Z everesta otrzymuje info:
Mostek północny (Northbridge) Intel 82443BX/ZX
Mostek południowy (Southbridge) Intel 82371EB PIIX4E

                          Z PC Wizard 2009 info:
NorthBridge : Intel i440BX/ZX
SouthBridge : i440BX/ZX

Dezorientują mnie powyzsze dwie detekcje chipsetowe - ale pewnie jakoś mają sie do siebie...

Mam prosbe - czy mozecie potwierdzic/zaprzeczyc i w ogole doradzic, co zrobic przy powyzszej wiedzy o chipsecie w tej oto ponizszej sprawie, ktora gdzies, kiedys wyczytalem o pecetach i laptopach:
jesli ma sie Pentium III-IV na płytach z chipsetami Intela 810-845 (865-9xx sprawa nie dotyczy), to oprocz standardowego wgrywania ChipSoft Intela [nie wiem co to za cudo] - _przede_wszystkim_ nalezy wgrac Intel Application Accelerator, bowiem [cytat] "...bez tego nawet komputer z P4-3 GHz z 1GB ramu będzie się ślimaczyl.
Jeżeli ktoś ma laptopa na tych chipsetach, to jest IAA 2.2.2 (wspiera mobilne mostki) ale (uwaga!!) w 2.3 zostało to usunięte..."

Jest taka potrzeba faktycznie?
dzieki za drogowskazy.

Data: 2009-10-02 17:39:56
Autor: Doxent
[...]

zauważyłem, że ta aplikacja wyrządza więcej kłopotu niż daje. W praktyce system traci dużo na stabilności i prawie nic nie zyskuje na wydajności.

Data: 2009-10-04 05:48:43
Autor: 1634Racine
czy w tym laptopie jest potrzebny Intel Application Accelerator ?
Doxent in news:ha56se$dsr$1inews.gazeta.pl
[...]

posledziles troche sprawe w internecie? faktycznie problem "swiatowy", czy tylko Twoje
spostrzeżenia?

Data: 2009-10-05 21:09:19
Autor: tg
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message news:ha4fa6$5se$1inews.gazeta.pl...
NorthBridge : Intel i440BX/ZX
SouthBridge : i440BX/ZX

Intel Application Accelerator is a performance software package for Intel 800 series desktop PCs.

czyli zupelnie nie ta bajka

Data: 2009-10-06 12:07:40
Autor: 1634Racine
czy w tym laptopie jest potrzebny Intel Application Accelerator ?
tg in news:8c5f7$4aca52b3$59641b7f$951news.upc.ie
[...]

ano prawda. dzieki.

czy w tym laptopie jest potrzebny Intel Application Accelerator ?