czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys

Data: 2009-05-06 13:20:27
Autor: mateusx6
czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys

Użytkownik "amir" <didoSPAM@op.pl> napisał w wiadomości news:gtrqge$s1e$1inews.gazeta.pl...
Znajomy sprzedaje golfa III GTI 1.8 z gazem
93 rocznik
stan dosyc dobry, zadbany

jak o samochodzie z tego rocznika mozna mowic "stan dosyc dobry, zadbany" ?!?!

auto ma byc dla zony na dojazdy do pracy

pytanie czy warto dac 7tys za takie auto?

93 rok... to jezdzacy zlom, a ty chcesz utopic 7tys ?!?!

3 drzwiowy, komputer oraz elektryka jest + wspomaganie

rdzy nie widac,

o kurde... to zajeb***** blachy musialo miec.. no wez chlopie pomysl, jak to mozliwe ze rdzy nie widac ?

wiem... powtarzam sie ale kup facet punto II, napewno bedzie w lepszym stanie technicznym i napewno bedzie mlodszy o pare ladnych latek :) a wyposazenie lepsze :D Spalanie srednie miasto/trasa 6.5l/100km... jak sama trasa to spokojnie bedzie ok 5l. Ja po obwodnicy trojmiasta schodze do 4.8L/100km

Data: 2009-05-06 13:47:52
Autor: Adam Szewczak

--

    No popatrz no ludzie maja czasami samochody ktorym stuknelo np 30 lat, jezdza nimi, czasami maja np zolte blachy i co powiesz im ze to zlom ?

Ja mam jednego VW rocznik 87 i smiem twierdzic ze jego stan jest bardzo dobry.
Drugi to Polo 1992r, przez rok zrobilem 30 tys i jakos tez smiem twierdzic ze jest zadbany.

Adam

Data: 2009-05-06 14:36:04
Autor: mateusx6

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtrtjj$5ep$1news.onet.pl...

[...]

to inna bajka

Ja mam jednego VW rocznik 87 i smiem twierdzic ze jego stan jest bardzo dobry.
Drugi to Polo 1992r, przez rok zrobilem 30 tys i jakos tez smiem twierdzic ze jest zadbany.

Adam

 i co tez chcesz 7 tys ?

Data: 2009-05-06 14:40:46
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomości news:gts07l$hpe$1news.wp.pl...

[...]

    No nie, busa raczej nie bede sprzedawac. Ale wyceniam go na jakies 20 tys. Jak bede chcial go sprzedac to pchne go spowrotem do DE ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-05-06 15:44:49
Autor: Bartek
[...]

a ty rozmawiasz teraz o cenie czy o stanie auta? bo jezdzacy zlom raczej wskazuje na stan niż na cene.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-05-06 13:57:55
Autor: Czabu
[...]

Normalnie, są takie samochody.

93 rok... to jezdzacy zlom, a ty chcesz utopic 7tys ?!?!

Tia, jasne... Każdy?

o kurde... to zajeb***** blachy musialo miec.. no wez chlopie pomysl, jak to mozliwe ze rdzy nie widac ?

Tobie się chyba wydaje, że jak samochód przekracza jakiś wiek (ile to wg Ciebie jest, 10, 15 lat?), to nagle jest pożerany przez rdzę i się rozpada ze starości?

[...]

Punto II za 8tys.? Buahahaha... Klepany z ilu przystanków? Niedawno szukałem samochodu dla siostry, żeby nauczyła się jeździć po zdaniu prawka ;-). Celowałem m.in. właśnie w punciaka II. Sensowne egzemplarze (nie zajeżdżone i nie wyklepane z kilku innych) zaczynały się dopiero od ok. 10tys. Owszem w ogłoszeniach trafiały się już od 7-8tys. zł ale takie syfy, że z daleka było widać w jakim nędznym są stanie.

Śmieszą mnie ludzie, którzy wybierają używany samochód na podstawie wieku i przebiegu. Samochód kupuje się na podstawie stanu technicznego. Nikt mi nie wmówi, że powinno być inaczej (pomińmy skrajne przypadki ;-).

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-05-06 14:42:36
Autor: mateusx6

Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtruin$mvf$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtrrps$eru$1news.wp.pl...

jak o samochodzie z tego rocznika mozna mowic "stan dosyc dobry, zadbany" ?!?!

Normalnie, są takie samochody.

to golf III 93r, moze jeszcze powiesz ze dziadek do kosciola nim caly czas jezdzil?

93 rok... to jezdzacy zlom, a ty chcesz utopic 7tys ?!?!

Tia, jasne... Każdy?

no nie powiesz mi ze dasz np. te 7tys za golfa III z 93r ?

[...]

nie, wystarczy jak widze kilka golfow III pewnie z podobnego rocznika - nie poddanym zabiegom spachelkowym..

[...]

temat rzeka.. mozna kupic tanio i dobrze, a mozna drogo i nedznie...

Śmieszą mnie ludzie, którzy wybierają używany samochód na podstawie wieku i przebiegu. Samochód kupuje się na podstawie stanu technicznego. Nikt mi nie wmówi, że powinno być inaczej (pomińmy skrajne przypadki ;-).

niektorzy wybieraja po kolorze i co na to powiesz? tez sa smieszni? A kto tu mowil cokolwiek o przebiegu? No ale skoro wg Ciebie zadbany golf III z 93 roku jest lepszy od zadbanego Punto z 99r... no coz, kazdy ma prawo do wlasnego zdania.

Pozdrawiam
Czabu

i ja pozdrawiam

Data: 2009-05-06 15:24:16
Autor: Czabu

Użytkownik "mateusx6" <mateusx6@wp.pl> napisał w wiadomości news:gts0jt$i2i$1news.wp.pl...

Normalnie, są takie samochody.

to golf III 93r, moze jeszcze powiesz ze dziadek do kosciola nim caly czas jezdzil?

Nie powiem, bo go nie widziałem. Umiesz czytać i rozumiesz to co czytasz? Nic nie napisałem na temat tego konkretnego egzemplarza. Widziałem za to golfy (i samochody innych marek), które miały sporo lat, ale ich stan był naprawdę świetny i lepszy niż sporej części samochodów 5-10 lat młodszych.

no nie powiesz mi ze dasz np. te 7tys za golfa III z 93r ?

Powtórzę, nie widziałem tego samochodu, więc na jego temat nie będę się wypowiadał.

nie, wystarczy jak widze kilka golfow III pewnie z podobnego rocznika - nie poddanym zabiegom spachelkowym..

No specjalista z Ciebie "pierwszej klasy"... "Widziałem kilka", "pewnie z podobnego rocznika"... Wypowiedz się na jakiś temat o którym masz pojęcie, a nie na który coś Ci się wydaje.

[...]

No są. Znam takich. Niedawno (na jesieni zeszłego roku) kupili - żeby było śmieszniej - właśnie punto II za 8,5 tys. Stłuczone z 3 stron, mechanicznie w nędznym stanie, w tym miesiącu władowali w zajeżdżony silnik prawie 2 tys. zł. Bo kolor się podobał. No i samochód by "młody" z 2000 roku. Mieli okazję kupić kilka aut trochę starszych (95-97), ale w naprawdę niezłym stanie, ale się uparli, że starego nie chcą. No to mają "młodsze" i ładują kasę. Jak ktoś lubi i go stać, to czemu nie. I tak, są wg. mnie śmieszni.

mowil cokolwiek o przebiegu? No ale skoro wg Ciebie zadbany golf III z 93 roku jest lepszy od zadbanego Punto z 99r... no coz, kazdy ma prawo do wlasnego zdania.

Zadbanego punto II nie kupisz za takie pieniądze (chyba, że masz farta i trafi się okazja, ale to przypadki potwierdzające regułę). Chyba, że mamy zupełnie różne definicje zadbania. Bo ja pisząc o zadbanym samochodzie, piszę o czystej, nie poprzecieranej tapicerce, sprawnym technicznie zawieszeniu (nie stukającym, ściągającym, itp.), silniku, który nie robi zasłony dymnej, blacharce, która nie była wyklepana z blachy falistej, itd.
Samochód w takim stanie będzie zawsze wyceniany w górnej skali cen rynkowych, a punto II za kwotę o jakiej rozmawiamy to dolna skala cen, więc nikt normalny (albo "z nożem na szyi") zadbanego egzemplarza za takie pieniądze nie odda. Tak samo z tym przysłowiowym "golfem": rozpadające się truchło będzie kosztowało grosze, ale właściciel który dbał o samochód i wie co sprzedaje, za grosze go nie odda i ten samochód będzie kosztował trochę więcej niż standard na rynku, ale stanem będzie przewyższał większość młodszych egzemplarzy za te same pieniądze.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-05-06 15:19:15
Autor: .Peeter
Użytkownik "Czabu" napisał:
Tobie się chyba wydaje, że jak samochód przekracza jakiś wiek (ile to wg Ciebie jest, 10, 15 lat?), to nagle jest pożerany przez rdzę i się rozpada ze starości?

Nie każdy, ale Golf Mk3 owszem. Niestety mają taką przypadłość, że ruda
je bardzo lubi. Gniją w standardowych dla tego modelu miejscach - tylna
klapa, tylne nadkola, przednie nadkola na wysokości progów, progi,
jeśli przednia szyba była wymieniana, to dach tuż nad szybą lubi sobie
przygnić, drzwi w okolicach dolnej uszczelki okna też uwielbiają się
wybąblać... I wcale nie musi to być auto, które było walnięte.

Golf 2 nie wiedzieć czemu zdecydowanie lepiej znosił próbę czasu...

Ogólnie Golf 3 to fajny samochód, wygodny, nieźle się prowadzący,
silniki w większości wytrzymałe i nawet dobrze znoszące podtlenek
krowiego bąka, ale niestety blacharka słaba, lubi gnić... Żeby było
inaczej, musiałby to być egzemplarz od tak zwanego dziadka, który
jeździł w słoneczne dni do kościoła, a przez resztę czasu trzymał auto
w ogrzewanym garażu.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-05-06 17:11:44
Autor: Czabu

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:gts2om$9m7$1news.telbank.pl...

Nie każdy, ale Golf Mk3 owszem. Niestety mają taką przypadłość, że ruda

Wiem, że te samochody lubią rdzewieć, ale nie jest też tak, że każdy jest zardzewiały. W życiu ich trochę widziałem (na jednego patrzę codziennie ;-) i wiem, że wcale nie musi to być jeżdżąca rdza z kawałkami blachy.

przygnić, drzwi w okolicach dolnej uszczelki okna też uwielbiają się
wybąblać... I wcale nie musi to być auto, które było walnięte.

Są też egzemplarze, które rdzy nie mają i tylko o tym piszę. Chodziło mi o to, że nie można uogólniać i autorytatywnie stwierdzać, że każdy egzemplarz samochodu z tego roku to złom.

inaczej, musiałby to być egzemplarz od tak zwanego dziadka, który
jeździł w słoneczne dni do kościoła, a przez resztę czasu trzymał auto
w ogrzewanym garażu.

Eeeee tam... Po kobietach z rocznika '76 też takie się trafiają ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-05-06 15:54:59
Autor: amir
[...]

dlatego też po zlych doswiadczeniach kupna uzywki,
wydaje mi się, że lepiej zaplacic wiecej za stare auto
niz mniej za nowe wyklepane niepewne

dla przykladu podam, ze sam niedawno (2lata)sprzedalem
forda escorta 96r, w stanie odrestaurowany,
za 12tys zlotych
i chetnych mialem niemało

tak wygladala aukcja:
http://tnij.org/dcmy

i pewna osoba przyjechała z Rzeszowa do opola
i nawet nocowała czekajac na przelew od brata
bo nie zszedłem z ceny ani 1zł :)

do dziś jezdzi bardzo zadowolony
wszystko co opisałem było w 100% prawdą

Data: 2009-05-07 00:15:34
Autor: kaszpir
[...]

Tyle że ty w ten samochód władowałeś mnóstwo kasy aby go
odrestaurować ...

Sam widziałem odrestaurowaną Syrenę za dużo więcej kasy , ale to była
wersja dla "kolekcjonera" i całkowicie odrestaurowana z symbolicznym
przebiegiem ...

A my tu mówimy o zwykłych tanich samochodach , nie zabytkowych przez
wiele lat użytkowanych normalnie ...
W większości jak ktoś nie ma zbyt dużo kasy na używany samochód to po
zakupie jakiegoś starego auto nie ma co liczyć na to że będzie co rok
samochód serwisował i wymianiał wszystko co powinno się wymienić i co
zaleca producent ...
Raczej będzie starał się "najmniej inwestować" i jeździć tak długo aż
się samochód nie rozsypie lub do nastania awarii ..

Raczej takich osób które kupują starego kilkunastoletniego grata a
potem go za kupę kasy "odnawiają" do stanu prawie fabrycznego jest
bardzo mało ...

Stare graty kupują ludzie którzy nie mają kasy , a chcą mieć
samochód ...

Koło mojego bloku sam widzę dzieciaków którzy pokupowali sobie wraki
Audi , BMW bo przecież oni nie kupią SC czy Punto , bo to ...
obciach ...

Data: 2009-05-06 20:30:32
Autor: Henio

> [...]

Ciebie jest, 10, 15 lat?), to nagle jest pożerany przez rdzę i się rozpada

dziwisz się, on ma przcież Punto, i przez ten pryzmat patrzy na wszystkie
inne samochody

Data: 2009-05-06 15:40:50
Autor: Hants
"mateusx6" <mateusx6@wp.pl> wrote in message news:gtrrps$eru$1news.wp.pl...

jak o samochodzie z tego rocznika mozna mowic "stan dosyc dobry, zadbany" ?!?!

Smieszny jestes ze swoimi przesadami. Ja mam takie stare koreanskie auto, kupuje oryginalne czesci, dobre oleje, co tydzien jezdze na myjnie, a co kwartal cwicze biceps i triceps przy pomocy szmaty i wosku.
Magii w tym nie ma zadnej: auto ma byc wygodne, wiarygodne i sie podobac wlascicielowi,
a dlubanina przy aucie i samodzielne rozwiazywanie problemow technicznych sprawia wielu osobom kupe frajdy ;-)

Tak mam jak dbam: moja Sonata nie jest i nie bedzie na sprzedaz, a jest w stanie bardzo dobrym i jest zadbana.

Data: 2009-05-06 15:42:37
Autor: Bartek
[...]

normalnie. ja o swoim aucie tak moge powiedzieć a rocznik 89. przeglądy przechodzi bez problemowo, jezdzi w trasy takie, w jakie  nie wybieraja sie czasem 5-7 letnie auta,

dlaczego twierdzisz że to złom?

[...]

a co w tym dziwnego? twoje 5 letnie mondeo rdzewieje? cz merc?  - wyobraz sobie że auta z tamtych lat często były lepiej wykonane niż te sprzedawane teraz.

smieszny jestes poprostu.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-05-07 12:47:41
Autor: omega_fan
[...]

Za 7 tysiecy nie kupi Punto II do ktorego nie byloby trzeba sporo dolozyc na samym poczatku.

czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys