czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys

Data: 2009-05-06 15:06:31
Autor: Vlad The Ripper
czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys
Znajomy sprzedaje golfa III GTI 1.8 z gazem
93 rocznik
stan dosyc dobry, zadbany
auto ma byc dla zony na dojazdy do pracy

Nie było benzynowego GTI z tym silnikiem. To najprawdopodobniej GT lub biorąc pod uwagę wyposażenie GL z dołożonym komputerem. Silnik prawdopodobnie 90 KM, niewysilony i bezawaryjny.

pytanie czy warto dac 7tys za takie auto?

Nie warto. To że weżmie za niego tyle to tylko jego marzenia, chyba że na jakiegoś frajera trafi.

3 drzwiowy, komputer oraz elektryka jest + wspomaganie

Pół roku temu sprzedałem takiego 3d z 1992 roku, silnik 75KM za 3000zł. Myślę, że 4000kzł to max co można dać, bo ten trochę lepszy jest. oczywiście pod warunkiem, że ten dosyć dobry stan rzeczywiscie taki jest.

rdzy nie widac,
prosze ewentualnie o uwagi na co patrzec, silnik to chyba 8 zaworowy 1.8l

Silnik prawdopodobnie ABS.
forum.vwgolf.pl>szukaj i tam znajdziesz opinie na jego temat.

czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys