czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys

Data: 2009-05-06 17:00:07
Autor: michawar
czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys
Cześć.
Niedawno sprzedałem Golfa III 1.8GT z 1994 roku za 5700zł. Samochód był wyposażony w 2 poduszki powietrzne, klimę, ABS,centralny zamek z pilotem, sportowe fotele, alu felgi BBS na lato 15 cali, stalowe felgi z oponami zimowymi 14 cali, komputer, dobre radio, tarcze hamulcowe na wszystkich kołach itp. przebieg 205 tyś km. Samochód pod względem technicznym i wizualnym w stanie bardzo dobrym nie wymagał żadnych nakładów. Wydaje mi się że cena o której mówisz jest za wysoka jak na ten rocznik.
Pozdrawiam.

Data: 2009-05-07 08:27:34
Autor: .Peeter
Użytkownik "michawar" napisał:
Niedawno sprzedałem Golfa III 1.8GT z 1994 roku za 5700zł. Samochód był
wyposażony w [...]

Pół roku temu sprzedałem Golfa III GTI 2.0 8v '94, z wyposażenia miał działający
bez zarzutow ABS, szyberdach, elektrykę szyb (jedna padnięta), dwie poduszki,
elektryczne lusterka, komputer, niezłe radio (głośniki seryjne), 4x tarcze
hamulcowe (nówki ATE Power Disc), dwa komplety kół - 15" aluminiowe RH
z polerowanym rantem + oponki Yokohama Parada i 15" stalowe + nowe zimówki,
oba komplety kupowane przeze mnie jako nowe. Przebieg 203kkm. Kiedy
przyjechał z niemcowni, nie było śladów korozji. Po 2 latach w Polsce ten
stan się mocno zmienił. Kupujący wiedział co bierze, dostałem za to auto 8300zł.

Pozdrawiam
..Peeter

czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys