czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys

Data: 2009-05-07 09:36:00
Autor: krzysiek82
amir pisze:
  >  rdzy nie widac,
prosze ewentualnie o uwagi na co patrzec, silnik to chyba 8 zaworowy 1.8l

pozdrawiam

1.8 silnik 8 zaworów, prosta trwała konstrukcja idealna do gazu, blachy nie są najlepszą stroną golfa mk3, rdza pewnie jest ale jej nie widzisz bo słabo szukasz. A im więcej znajdziesz tym bardziej obniżysz cenę.
Jeśli gaz był regulowany na czas nie powinien mieć zbyt negatywnego wpływu na trwałość. (to już musisz zweryfikować np po wpisach w karcie gwarancyjnej instalacji LPG) auto należy zobaczyć ze spodu, wszelkie objawy korozji progów czy podłużnic przekreślają auto.

Cena 7tyś to dosyć sporo, ale są ludzie którzy tyle zapłacą.
Ktoś napisał, że w tym roczniku to 2.5tyś można dostać, nie słuchaj takich głupot. Jeśli auto jest w stanie dobrym, bo rocznik nie równa się stan techniczny to warto brać ale za max 6tyś moim zdaniem, chyba, że to pełna opcja z elektryką szyb i klimą. Ale zapewne nie bo w tym roczniku takie wypasy to był rarytas.

--
krzysiek82

Data: 2009-05-08 14:31:39
Autor: Jacek
czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys
auto należy zobaczyć ze spodu, wszelkie objawy korozji progów czy podłużnic przekreślają auto.

Jak to? Jak to przekreślają? :-)
Mój Golf '94 ma przerdzewiałe progi, człowiek który konserwował powiedział, że jeszcze rok, dwa pojeżdzę. (dlatego mam na zbyciu te opony :-)

Tak na serio to czym grozi jeżdzenie takim autem? Spód jest trochę miękki ale całość wydaje się sztywna. Silnik 1.9 TD w stanie "lux" nie bierze oleju od 3 lat nigdy nie zawiódł.

Chyba w czasie ewentualnej stłuczki nie rozpadnie się na pół???

Pzdr
Jacek

Data: 2009-05-08 15:29:51
Autor: venioo
Jacek pisze:
[...]

Pewnie jeszcze z 5 lat pojeździsz i się auto nie rozpadnie na 2 części.
Sztywność jest OK, ale tylko teoretycznie. W praktyce to się inaczej buda przegina na zakrętach (ostatnio gdzieś pokazywali, jak się ładnie konstrukcja kabrio skręca na zakrętach przy przerdzewiałych progach - ale to było totalne sito już). Na oko są to odchylenia niezauważalne, przy dużych obciążeniach natomiast (typu zderzenie, gwałtowne hamowanie itp.) naprężenia rosną. Na pewno konstrukcja obliczona jest "z zapasem" ale w pewnym momencie może strzelić np. przednia szyba.

Pzdr
--
venioo

czy warto golf III stan dosyc dobry z gazem za 7tys