czy warto kupic...

Data: 2009-08-19 12:32:22
Autor: Dombrek
czy warto kupic...

Użytkownik "cos" <cos@gdzies.pl> napisał w wiadomości news:h6gh37$egk$1news2.ipartners.pl...
cena akcji to obecnie poznizej 50% ceny emisyjnej i ponizej 30% ceny z gorki 2008
c/z ok 7 wyniki z kwartalu na kwartal coraz lepsze

kupic?

Nie wiem o jaką spółkę pytasz, ale to nieważne, bo parametry które podałeś na niewiele się zdadzą (nawet ten wskaźnik CZ podany jako wartość nominalna bez dynamiki i porównania z branżą, choć i  z tymi wartościami jego skuteczność jest niestety żadna).

Nie odbieraj tego jako atak, lecz dobrą radę: jeśli nie potrafisz podjąć decyzji, to znaczy, że Twoje przygotowanie do gry jest za słabe i na pewno stracisz szybko pieniądze.

NIe wiem jak zawód wykonujesz, ale podlicz ile Ci zajęło dojście do niego - ile lat/miesięcy nauki? Poświęc tyle samo czasu na przygotowanie do tradingu. Na początek mogę Ci polecić to: http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=5
Zapraszam
Dombrek

Data: 2009-08-19 12:44:34
Autor: Dieter
czy warto kupic...
I to jest dobra propozycja z tym szkoleniem. Wykladowcy sa praktykami, wiedza co mowia i przy tym stale sie rozwijaja. Polecam to szkolenie.

D.

czy warto kupic...