czy warto kupic...

Data: 2009-08-19 21:20:36
Autor: skippy
czy warto kupic...

Użytkownik "cos" <cos@gdzies.pl> napisał w wiadomości news:h6gh37$egk$1news2.ipartners.pl...
cena akcji to obecnie poznizej 50% ceny emisyjnej i ponizej 30% ceny z gorki 2008
c/z ok 7 wyniki z kwartalu na kwartal coraz lepsze

kupic?

 A ja Ci polecam szklankę wody zamiast i pozdrawiam; bo żadne płatne szkolenie ani książka Ci na tym etapie nie pomoże.

Data: 2009-08-20 09:52:26
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
czy warto kupic...
Ale przyznasz skippy, że każdy kiedyś był początkujący.
Choć ja nie wyobrażałem sobie rozpoczęcia spekulacji bez przeczytania choćby jednej książki na ten temat.
DJ

Data: 2009-08-20 10:36:40
Autor: skippy
czy warto kupic...

Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:h6ivbo$hmm$1news.onet.pl...
Ale przyznasz skippy, że każdy kiedyś był początkujący.
Choć ja nie wyobrażałem sobie rozpoczęcia spekulacji bez przeczytania choćby jednej książki na ten temat.
DJ

Dokładnie tak. Ale chodzi m.in. o to że pamietam, jak kupiłem ze 20 książek po 70zł, kompletnie ich nie rozumiałem, a kiedy już zrozumiałem to zostawiłem na półce 3 sztuki a i tak w każdej z nich jest góra 10% wartoścowych kartek.
Co do szkoleń, gdy już je wszystkie rozumiem, mam opinię podobną.

Początkujący którego nie wspiera wiedzą prywatnie ktoś doświadczony - płaci straszne frajerskie.

Własna praca to 99% sukcesu, a wszystkich istotnych rzeczy dowiedziałem się tu, na ifutures i majlując do paru osób, które mi bezinteresownie odpowiadały.

Pozdrawiam

PS
Jerzy, mam nadzieję że jesteś na wakacjach ;)

czy warto kupic...