czy warto kupic auto powypadkowe?

Data: 2009-03-11 22:32:46
Autor: Bastion
czy warto kupic auto powypadkowe?

Użytkownik "Kwik" <kwik@nospaminteria.pl> napisał w wiadomości news:gp944j$jde$1srv.cyf-kr.edu.pl...
czolem,

mam maly dylemat - czy wg Was warto kupic auto powypadkowe?
Znalazlem dokladnie taka Astre jak szukam, na dodatek z dobrym
wyposazeniem. Zadzwonilem do ogloszeniodawcy, a ten wprost powiedzial ze
auto jest po kolizji, wymieniony byl zderzak, maska, chlodnica,
cieniowane blotniki, natomiast poduszki i podluznice pozostaly
nietkniete. Ponoc wentylator tez jest sprawny. Zdjec sprzed naprawy nie ma.

Nie wiem o jaki samochod chodzi ale mozna sie spodziewac,
ze sprzedajacy specjalnie sugeruje drobny feler, zeby skoncentrowac
wlasnie na tym uwage kupujacego. Na 50% powazniejsza sprawa bedzie:
-   krecony przebieg
-  padajaca jakais krytyczny podzespol (pompa wtryskowa, turbina, kolo dwumasowe)

Tak jak pisza inni, jechac i zobaczyc na spokojnie, wyczuc auto i sprzedajacego:)
Glownie sprzedajacego jak cwaniak kuty na 4 nogi to bym sie mocno zastanawial?

Kiedys byl na tej grupie watek pt. "Ile lat szukaliscie samochodu?"
Srednio trzeba szukac  2-3 lata:)

Data: 2009-03-12 00:44:15
Autor: Karol Y
[...]

A co to za krytyczny podzespół? Jak kupuje auto za 20tys. na 3-4 lata, to mi różnice robią 2 tys. w te czy we wte, żeby to zrobić i jeździć.

Potem się cieszą, ze zaraz po zakupie nie musieli tego robić, a tu klimy ni ma, ruda podgryza boki.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-03-12 08:48:04
Autor: Koniecpolski
czy warto kupic auto powypadkowe?
Użytkownik "Karol Y" :
[...]

Zalezy od punktu widzenia, jak dla mnie oczywiscie masz racje, kupujac uzywke w cene wlicza sie zawsze ewentualny remoncik, wymiane czy powazniejszy serwis ale wiadomo wiekszosc chcialaby kupic auto nie wymagajace interwencji przez najblizsze lata. Z tym, ze nie ma tak dobrze. Zawsze cos sie pojawi czy to rozrzad, tarcze hamulcowe, czy sprzeglo, czy amorki itp, itd. Po prostu to sa uzywane auto i juz..

Data: 2009-03-12 21:51:46
Autor: Bastion

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:gp9i7u$e97$1node2.news.atman.pl...
> [...]

A co to za krytyczny podzespół? Jak kupuje auto za 20tys. na 3-4 lata,
to mi różnice robią 2 tys. w te czy we wte, żeby to zrobić i jeździć.

Naprawa wynoszaca 10% wartosci auta to moim zdaniem sporo.
Mnie by zabolalo, odstawic auto na tydzien do warsztatu i wybulic 2-3 tys.

Zreszta chodzili mi o cos innego, o chwyt marketingowy:
"Zobacz auto jest lekko pukniete ale fajnie zrobione", kupujacy
godzinami sprawdza miernikiem grubosc lakieru i w koncu decyduje sie
kupic... bo koncentrowal sie tylko na blachach a nie na  zatartym silniku.

czy warto kupic auto powypadkowe?