czy warto kupic auto powypadkowe?

Data: 2009-03-12 20:53:54
Autor: byku
czy warto kupic auto powypadkowe?
Ja bym sobie odpuścił. Dlatego, że naprawdę jest teraz na rynku tak duża ilość aut do wyboru, tyle jest ścigniętych aut z niemiec itd że już naprawdę NIE MUSISZ wybierać spośród aut "bitych".

Powiedz mi jak sprawdzisz to czy poduszki były walone i czy podłużnice były całe?

Mogę Ci tylko poradzić - sprawdź pasy bezpieczeństwa - wsiądź i obejrzyj końcówki w które się wpina - powinna być na nich data produkcji. Jeśli jest inna niż data prod. auta albo się różni kierowcy od pasażera to pierwszy sygnał że był mocniejszy dzwon (z tego co wiem to przy mocniejszym wypadku strzelają napinacze pasów i to się wymienia, tego się nie naprawia)

Zrób sobie też eksperyment. Weź do ręki pudełko zapałek. Wbij je w ścianę. Następnie takie zgniecone pudełko zapałek wyprostuj do poprzedniego kształtu palcami. No i wbij je teraz ponownie w ściane... Dużo łatwiej się składa prawda? Tak samo jest imho z autami po wypadku. Czy zaryzykujesz życie swoje i rodziny bo jest 2 tysiące taniej teraz dla Ciebie kupić auto?

Nie, nie i jeszcze raz nie, bo po prostu nie sprawdzisz tego jak mocno było naprawdę walone.

pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-03-13 04:38:11
Autor: zinek
czy warto kupic auto powypadkowe?

Użytkownik "byku" <maciek8791@nospam.pl> napisał w wiadomoœci news:gpc7c1$999$1news.onet.pl...
[...]

z tym ze bezwypadkow to nie ma w tym kraju.

Data: 2009-03-13 11:08:30
Autor: Marcin J. Kowalczyk
zinek pisze:
Nie, nie i jeszcze raz nie, bo po prostu nie sprawdzisz tego jak mocno było naprawdę walone.

z tym ze bezwypadkow to nie ma w tym kraju.

Moj mechanik wydzielil trzy rodzaje pojazow bezwypadkowych:
* bezwypadkowe
* napewno bezwypadkowe
* absolutnie bezwypadkowe

;) ostatnie 2 typy sa to najczesciej auta prosto od dziadka z niemiec ;)

Data: 2009-03-13 13:15:30
Autor: Paweł W.
czy warto kupic auto powypadkowe?

;) ostatnie 2 typy sa to najczesciej auta prosto od dziadka z niemiec ;)

 Dość często samochodziki swoje zmieniam od ponad 20 lat i często z Niemiec sam sprowadzałem sobie i przez ten czas raz mi się udało upolować tzw. "dziadka z niemiec" i autentycznie był dziadkiem z niemiec z nieśmiganym MB 190D, coż to za rarytas był :-). Ale to był naprawdę rarytas i ciężko o takich. A tak dodam, że w Polsce też dziadki są bo kiedyś miodzio "beczkę" od takiego wyrwałem. Ale tacy ludzie nie dają ogłoszeń, bo przed ich domami się kolejki ustawiają z prośbą o sprzedanie samochodu.

Pozdrawiam

p.

czy warto kupic auto powypadkowe?