czy warto kupic i naprawiać 206cc ?

Data: 2010-03-12 15:59:34
Autor: Bydlę
czy warto kupic i naprawiać 206cc ?
On 2010-03-12 14:02:57 +0100, TP <tomaszp3@gazeta.pl> said:

Witam wszystkich.

Wypatrzyłem takie autko w necie:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=949632022

Zastanawiam się czy warto kupic takie autko.

Nie. 3000 km rocznego przebiegu ¶wiadczy o tym, że to bardzo awaryjne auto...

Handlarz który go sprzedaje mowi, że podłużnice s± ok., że do wymiany s±  dr±żek kierowniczy, wachacz

W±chacz?
;>
(sprzedawca też artysta: francia i k±takt)

, chłodnica i oczywi¶cie elementy blacharki +  lampa, felga.

To niech to naprawi, skoro to proste i tanie.

Nie jestem mechanikiem

A sprzedawca zawodowo się zajmuje tym (co widać po zdjęciach), a mimo to nie naprawia.
Ciekawe dlaczego.

--
Bydlę

Data: 2010-03-12 17:47:47
Autor: TP
czy warto kupic i naprawiać 206cc ?

, chłodnica i oczywi¶cie elementy blacharki +  lampa, felga.

To niech to naprawi, skoro to proste i tanie.

Nikt nie mówił, że to ma być proste i tanie, tylko zastanawiam sie czy to  żelastwo będzie zdatne do jazdy.
NIe bronie handlarza, wiem, że to kombinatorzy. Handlarz zeznaje, że on  poprostu nie naprawia tylko przywozi i sprzedaje uszkodzone.
Nie znam trików handlarzy ale w porównaniu z innymi super ofertami  samochodow z robitym przodem ten wydałmi sie godny rozeznania.
Uważacie, że auta nie nie opłaca naprawiać?
Bo ja osobiscie sobie pomyslalem ze go warto kupic i naprawić niż szukać  juz sprowadzanego "bezwypadkowego" ktory moze być zespawany z dwóch  róznych.

Data: 2010-03-12 18:15:19
Autor: Michał
czy warto kupic i naprawiać 206cc ?
Nie znam trików handlarzy ale w porównaniu z innymi super ofertami samochodow z robitym przodem ten wydałmi sie godny rozeznania.
Uważacie, że auta nie nie opłaca naprawiać?

Ja bym się bał zaryzykować.

Data: 2010-03-12 19:14:34
Autor: LEPEK
czy warto kupic i naprawiać 206cc ?

Nikt nie mówił, że to ma być proste i tanie, tylko zastanawiam sie czy to żelastwo będzie zdatne do jazdy.

WyrzeĽbić to można wszystko :)

Moim zdaniem najbardziej chodzi o to, że na zdjęciach wygl±da w miarę OK, a tak na prawdę jest w dużo gorszym stanie.
Widać, że był "podprostowany" tak, żeby dobrze wygl±dał - najlepiej to widać na lewym błotniku, który był trochę wyklepany (obecny kształt nie pasuje mi do stanu "zaraz po stłuczce"). To samo dotyczy prawego reflektora - zapewne włożony do zdjęcia na swoje miejsce, bo zwykle przy takich uszkodzeniach l±duje w krzakach. Błotnik i zderzak zdjęte, bo zapewne nie korespondowałyby w zestawieniu z egzystuj±cymi reflektorami.   A tak kształtem przypomina samochód :) Pytanie brzmi: co jest pod spodem? No, ale to na pewno jest do oceny na miejscu.
Aha - prawy reflektor pewnie też do wymiany, bo nie chce mi się wierzyć, że skoro zderzaka nie ma i maska tak wgięta, to mocowania zostały. No i zgięta felga rodzi podejrzenia co do wahacza.

Ja ci radzę - rób, jak chcesz.
Ale najpierw go obejrzyj z jakim¶ blacharzem, bo na kilometr widać zabiegi fotograficzno - marketingowe.

Pozdr
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-03-13 02:54:57
Autor: TP
Dnia 12-03-2010 o 19:14:34 LEPEK <gdzies@wsi> napisał(a):

Nikt nie mówił, że to ma być proste i tanie, tylko zastanawiam sie czy  to żelastwo będzie zdatne do jazdy.

WyrzeĽbić to można wszystko :)

Ok, dzieki wszystkim za argumenty w rozmowie, chyba mnie przekonaliscie i  ostudziliscie moj zapal.
Wiele trzeba by zachodu z tym autem a efekt b. nieprzewidywalny,  szczegolnie ze auto 200 km odemnie.
Jak by bylo blizej pojchalbym chociaz z ciekawosci go obejrzec.

Data: 2010-03-12 20:58:45
Autor: BydlÄ™
On 2010-03-12 17:47:47 +0100, TP <tomaszp3@gazeta.pl> said:

, chĹ‚odnica i oczywiĹ›cie elementy blacharki +  lampa, felga.

To niech to naprawi, skoro to proste i tanie.

Nikt nie mĂłwiĹ‚, ĹĽe to ma być proste i tanie, tylko zastanawiam sie czy to  ĹĽelastwo bÄ™dzie zdatne do jazdy.

Gdyby było, to byłoby naprawione.
Pomyśl - dlaczego ktoś, kto się zawododo zajmuje sprzedawaniem samochodów i ich naprawianiem nie robi niczego z tym atutem.
Bo się nie opłaca - strzelam.

w porĂłwnaniu z innymi super ofertami  samochodow z robitym przodem ten wydaĹ‚mi sie godny rozeznania.

Nie masz pod ręką kogoś, kto się zna, a komu ufasz?
To pozostaje ekspertyza...

Uważacie, że auta nie nie opłaca naprawiać?

Gdyby się opłacało, to byłoby naprawione.

Bo ja osobiscie sobie pomyslalem ze go warto kupic i naprawić niĹĽ szukać  juz sprowadzanego "bezwypadkowego" ktory moze być zespawany z dwĂłch  rĂłznych.

IMO to robota dla kogoś≤ kto się zna.
Ale ktoś, kto się zna, nie pytałby nas.
:-)

--
BydlÄ™

Data: 2010-03-12 20:13:50
Autor: Przemek V
czy warto kupic i naprawiać 206cc ?

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hndksl$bm4$1inews.gazeta.pl...

A sprzedawca zawodowo się zajmuje tym (co widać po zdjęciach), a mimo to nie naprawia.
Ciekawe dlaczego.

Oj chyba jak najbardziej naprawia i to auto jest już prawdopodobnie PO takiej naprawie...

czy warto kupic i naprawiać 206cc ?