czy warto kupic i naprawiać 206cc ?

Data: 2010-03-12 19:09:59
Autor: DoQ
czy warto kupic i naprawiać 206cc ?
TP pisze:

Nie jestem mechanikiem ani znawcą ale wydaje mi się, że uszkodzenia nie są poważne i bez wpływu na geometrię samochodu da się to naprawić. Dach otwiera się bez problemu.

Wyglada na to ze uszkodzone jest glownie poszycie, wiec nie ma co sie specalnie bac raczej.

Znacie jakiś godny polecenia warsztat w okolicy Warszawy, gdzie można by popytać o możliwość naprawy takiego auta?

Najlepiej by bylo obejrzec go w ASO. Maja tam warsztaty blacharskie i rzeczoznawcow na miejscu. Za nieduza kwote powinni zrobic ci wycene + liste czesci ktore nalezy wymienic.

Pozdrawiam
Pawel

czy warto kupic i naprawiać 206cc ?