czy warto wejsc w USD, tylko po co jeśli jutro kupujac EEXdokonca roku 2011 masz 51% !

Data: 2011-06-07 21:43:59
Autor: alibaba8
czy warto wejsc w USD, tylko po co jeśli jutro kupujac EEXdokonca roku 2011 masz 51% !

Już możemy założyć klub. Też krzaczysz:-))

Data: 2011-06-07 21:58:08
Autor: marfi
czy warto wejsc w USD, tylko po co jeśli jutro kupujac EEXdokonca roku 2011 masz 51% !
Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:55fa.00000063.4dee7f7fnewsgate.onet.pl...
&gt; &amp;gt; Wiem, że Wiekszość woli dywagowac niż zarabiać ale ja na to nie mam
czasu.

&gt;

&gt; &amp;gt;

&gt;

&gt; &amp;gt; A druga sprawa

&gt;

&gt; z innej beczki:

&gt;

&gt; Warto zobaczyć wykres za 24 miesiace dla Eko Exportu i...wyciagnąć wnioski i

&gt; co będzie po tej wyrysowanej platformie.

&gt;

&gt;

&gt; http://www.rynek.bizzone.pl/Notowania_GPW-Notowania_ciagle

&gt;

&gt; kroovka

Już możemy założyć klub. Też krzaczysz:-))

--

to sobie pośmiecę..

A co.

--
marfi

Data: 2011-06-07 22:08:26
Autor: skippy
[...]

nigdy nie krzaczył, chyba że wypił
dałeś się zrobić:)))

czy warto wejsc w USD, tylko po co jeśli jutro kupujac EEXdokonca roku 2011 masz 51% !